20.8.2016

ALL BLACK EVERYTHING

1 ccc

Ensimmäisten asukuvien vuoro tällä kertaa. Meillä oli/on tänään täällä kotipaikkakunnallani tapahtuma, jossa juhlittaan Janakkalan 150-vuotis juhlapäivää. Täällä oli myös tänään pakollinen koulupäivä  kaikilla kouluilla (ala-aste, yläaste ja lukio), joka kesti 9-12. Mulle oltiin asetettu tehtäväksi kuvata tapahtumaa ja tapahtuman ohjelmaa ja myöskin kerätä aineistoa paikalliseen lehteen. Mä tykkään kuvaamisesta paljon (ja olisin muutenkin varmaan kuvannut) joten tehtävä sopi mulle paremmin kuin hyvin. Ainut mikä vähän jännittää, on jutun kokoaminen lopulta lehteen, mutta onneksi mulla on siihen hommaan kaveri mukana. Mä teen vielä erikseen myöhemmin postausta pelkästään tapahtumasta, kun kaikki on ohi. Nyt halusin keskittyä vain asukuviin ja vähäsen tämmöseen yleiseen höpöttelyyn.

Mulla olisi huomenna ohjelmassa futismatsi ja sen jälkeen olisi vielä tarkoitus käydä jaksamisen mukaan salilla. Tein eilen mulle treeniohjelman seuraavaksi kahdeksi viikoksi, jonka mukaan olisi nyt tarkoitus edetä. Mulle on pakollista olla joku suunnitelma tai muuten mä en oikeesti saa itteäni liikkeelle. Huomasin sen tässä nyt kuluneen kuukauden aikana. Olin tehnyt heinäkuuksi valmiin treeniohjelman ja liikuinkin hyvään tahtiin. Mutta heti tässä kuussa on jäänyt sali tosi vähälle ja lenkit juoksematta, kun on ollut kaikkea muuta. Voisin nyt päivitellä tänne, kuinka hyvin tää treeniohjelma sujuu seuraavan kahden viikon ajan.

Ainiin! Tilasin eilen taas muutaman meikkijutun. Tällä kertaa kaverini kanssa kosmetik4less-sivustolta. Kun ne joskus saapuvat, voisin tehdä jotain tutoriaalia ja arvostelupostausta taas niistä.
Mulla on tänään vielä myöhemmin luvassa kuvaamista sun muuta, joten jatkan nyt kameran tyhjentämistä ja lataamista.

6 Collage

LIPPIS-PIKKUSISKOLTA LAINATTU (luultavasti joku stadium)
TOPPI- GINA TRICOT
FARKUT- GINA TRICOT
KENGÄT-STADIUM
REPPU- STADIUM
KORVAKORUT- H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti