22.8.2016

PLANS OF THE WEEK

Mä sain nettiä selaillessani idean, että voisin toteuttaa teille tämän tyyppisen postauksen. Tällästä en oo edes silloin mun aikasemmassa blogissani julkaissut. Ja oikeestaan, tätä on itsekin  varmaan mielenkiintoista lukea jälkeen päin. Mun läheiset ihmiset ja välillä muutkin kuulee multa ehkä vähän liian usein valitusta siitä kuinka kiireinen elämä mulla tuppaa välillä olemaan ja kuinka läksyille tai koululle ei tunnu jäävän aikaa. Ja tähän alkuun haluun vielä lisätä, että mä tiedän kyllä että mä voisin esim. vähentää urheilun määrää tai olla lupautumatta kaikkeen, mutta mä oon tottunut siihen ja liika vapaa-aika jopa ahistaa mua joskus. Mulla on vähän tapana esimerkiksi luokan jutuissa ottaa paljon vastuuta ja muutkin on varmaan jo aika tottuneita siihen. Kuitenkin, nää seuraavat kaksi viikkoa tulee olemaan aika täynnä ja suurimmaksi osaksi oon ite vapaasta tahdosta suunnitellut paljon kaikkea. Esim. nyt ajattelin lisätä yhden salikerran viikkoon lisää tulevaksi kahdeksi viikoksi ja katsoa, että onko musta siihen. Ja tottakai jos huomaan et tää ohjelma ei toimi niin helpotan sitä.  Myöskin tää viikon ohjelma elää aina koko ajan. Saattaa jäädä jotkut treenit pois tai tulla esim. joku oppilaskunnan kokous sun muu lisää. Mulla on myös poikaystävä ja sitä pyrin näkemään mahdollisimman paljon ja oon tehnyt mun suunitelmat sen mukaan osittain.
  
22.8. 2

Maanantai:
- koulua 8-14
- sali koulun jälkeen (vetopäivä eli sisältää yläselän, hauikset ja takaolkapäät)
- läksyt tässä välissä
- treenit 19.30-21

Tiistai:
- koulua 8-15.15
- sali hypärillä (keskivartalo, sisältää selän, kyljet ja vatsat)
- läksyt
- Naisten jalkapallopeli alkaen 19.00
- plussana lehtijutun kasaus

Keskiviikko:
- koulua 8-12.45
-läksyt
- nään parasta kaveriani
- treenit 19.30-21

Torstai:
- koulua 8-15.15
- läksyt
- treenit 18-19.45

Perjantai:
- koulua 8-12.45
- sali (jalkapäivä, sisältää reidet, pohkeet ja pakarat)
-läksyt

Lauantai:
- sali (työntöpäivä, sisältää ojentajat, olkapäät ja rinnan + nopea pakaratreeni loppuun jaksamisen mukaan) 
- ehkä (jos toinen maalivahti ei pääse) naistenpeli 16.00 alkaen

Sunnuntai:
- sarjapeli (kotipeli) alkaa 16.30
- kevyt lenkki

22.8. 1

+ tämän viikon aikana tehtäviä juttuja:
- aloita yhportfolio
- valitkaa cern-aihe
- liikuntapäivä järjestelyjä 
- postaukset 3 kpl (ainakin nyt suunnitelmien mukaan ma, ke, pe tai la)

Haluun vielä muistuttaa, että nää on suunnitelmia jotka ei aina pidä vaikka kuinka haluaisikin. Ja osaan kyllä kuunnella itteäni, että jos tuntuu pahalta niin järjestän enemmän aikaa itselleni jne. Tääkin on vaan kaks seuraavaa viikkoa tämmöstä ja sit taas vaihtuukin jo suunnitelmat. Mä myös teen etukäteen seuraavaa viikkoa varten juttuja viikon aikana ainakun siltä vaan tuntuu ja on ylimääräistä aikaa. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille
 

2 kommenttia: