27.8.2016

HELSINKI

2 3 Tehtiin eilen parin kaverin ja poikaystävän kanssa ekstempore-reissu Helsinkiin. Alun perin koulussa päivällä sovittiin, että oltais lähdetty  Hämeenlinnaan vaan oleskelemaan ja samalla nää mun matkatoverit ois menny "mettästään" pokemoneja.  Ja mun olis ollut tarkotus käydä keskustassa hakemassa parit jutskat mille oli tarvetta. Kuitenkin, salilla ollessani tuli viesti, että lähdettäiskö sittenkin stadiin, minne sitten päädyttiinkin. Salin jälkeen hirveellä kiirellä suihkuun, meikit naamaan ja sitten junaan. 
Mä olin aluksi tosi kärttynen tästä meijän kaupunkivalinnasta, koska aattelin että oltaisiin oltu tosi myöhään kotona ja että se olisi pilannut mun rentoutumisilta suunnitelmat. Mutta oikeestaan toi iltapäivän Helsinki-reissu osottautuikin tosi kivaks ja oli kiva kerrankin vaan pyöriä siellä, eikä juosta kaupasta kauppaan niin kuin yleensä. Kävin mä ne tarpeelliset tavarat kyllä kaupasta hakemassa, mutta ei tullut muuten shoppailtua, mikä oli ihan hyvä kun oon nyt ehkä vähän liikaa siitä innostunut. 
Näin jälkeenpäin ajatellen oon tosi tyytyväinen, että lähdin mukaan ja jätin kitinät sikseen. Koska kyllä tosta iltapäivästä/illasta osottautuikin ihan hemmetin kiva ilta. Kun oli vielä hyvää seuraa, uus puhelin jolla saa blogiinkin kuvia ja uusia paikkoja.
Mulla ei muuten ollut alun perin suunnitelmissa tehdä tätä postausta, mutta mun viime perjantaina tilaamani meikkipaketti ei tullutkaan niin kuin luulin. Tarkoitus oli tehdä uusilla meikeillä tutoriaalia, mutta saatte sen sitten myöhemmin. Tähän väliin tämmönen rennompi höpöttelypostaus.
1 5
TAKKI-ONLY
NEULE-CUBUS
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-STADIUM
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti