17.8.2016

KUKA MÄ OLEN?

Hei! Mä olen ihan älyttömän pitkään miettinyt blogin kirjoittamista ja aloittamista kokonaan uudelleen. Mulla on ollut blogi aikasemminkin, mutta sen kirjoittaminen jäätyi ja se kerkesi olemaan mulla niin kauan, että innostus siihen hävisi kokonaan. Nyt olen siis pyöritellyt ajatusta blogin kirjoittamisesta jo muutaman kuukauden. Kuitenkin kaipaan kirjoittamista ja ajatusten purkamista niin paljon. Yksi syy siihen viime blogin kaatumiseen oli se, että aikaa ei ollut juurikaan ylimääräistä ja stressasin kirjoittamisesta ja blogitekstien julkasemisesta hirveesti. Nyt oon kuitenkin päättänyt alottaa täysin puhtaalta pöydältä ja kirjoittaa niin, etten rupea turhaan stressaamaan. 

Kuka mä siis olen? Moi! Mun nimi on Pilvi Pikivirta, kuten bloginkin otsikossa. Mä oon -99 ja siis kohta 17-vuotias. Asun Kanta-Hämeessä ja käyn lukion toista luokkaa.

Mitä mä harrastan? Harrastan jalkapalloa ja kuntosalia. Ja lenkkeilyn saaminen tähän listaan mukaan on vielä vähän tekeillä. Nykyään voisin melkein myös harrastuksiin lukea kosmetiikan ja kaikenlaisen meikkihifistelyn. 

p5

Minkälaisista asioista olisin kiinnostunut kirjoittamaan? Pääosin kirjoittaisin kaikenlaisesta lifestyle-hömpästä. Eli siis tulen kirjoittamaan paljon ainakin urheilusta, koska se on suuri osa mun elämää ja olisi hienoa jakaa mun kokemuksia, vinkkejä ja fiiliksiä sen suhteen tänne. Mä tuun tekemään paljon tekstejä myös kosmetiikasta ja voisin esimerkiksi tehdä joitain tutoriaaleja, kokoelmanesittelyä ja arvosteluja. Ja sitten blogissani tullaan myös näkemään paljon päivänasuja ja jonkin verran ostosten esittelyjä. Mä myös tykkään valokuvata paljon ja sen toisin myös tänne blogiin. Eli siis mä en halua luokitella blogia pelkästään urheilu, kauneus tai muotiblogiksi vaan mä haluan kirjoittaa vähän kaikesta. 

Millä kuvaan? Mulla on käytössä Canon eos 1100D ja siihen sen mukana tullut 18-50mm objektiivi ja sitten on Sigman 70-300mm objektiivi. 

Kuinka usein mä kirjoittaisin? Niin kun mä aluksikin sanoin, niin en aio itseäni tällä blogilla liiaksi stressata enään. Vaan kirjoitan niin usein kun vaan siltä tuntuu ja on aikaa. Tottakai yritän kuitenkin pitää blogin hengissä ja vältellä liian pitkiä hiljaisia jaksoja. 

Nyt musta tuntuu, että tähän ensimmäiseen esittelypostaukseen oon saanut koottua ihan hyvän pohjan aloittaa. Jos jäi kysyttävää niin laita viestiä jossainpäin somea ja kysy ihmeessä. Voit myös ehdottaa jotain postausta mikä kiinnostaisi lukea multa. Palaillaan pian uusien tekstien parissa!

-Pilvi Pikivirta



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti