5.6.2017

KEVÄT- JA YLIOPPILASJUHLA 2017

Nyt on suvivirret laulettu ja sen myötä päästy odotetulle kesälomalle. Meillä alkoi kevät- ja yojuhla tänä vuonna 10.00 ja se oli hieman eri skaalalla kun viime vuosina. Lakitettavia oli myös paljon enemmän, kun yhdistettiin kahden toimipisteen juhlat ja tästä johtuen juhla kestikin pidempään kuin ennen. Mun hommana oli tällä kertaa juhlan ja ylioppilaiden kuvaaminen. 

yo2017 1 yojuhla3

Viime lauantaina juhlittiin myös poikaystäväni ylioppilasjuhlia. Juhlat sujui hyvin ja onneksi sääkin oli ihan mahtava. Saatiin hyviä kuvia muistoksi tästä tärkeestä päivästä Juhlien jälkeen mä kävin pikaisesti kotona ehostautumassa ja mentiin illaksi kaverille porukalla. Sieltä vielä menin toiselle kaverille pienellä porukalla istumaan iltaa.

yojuhla5 yojuhla2 yojuhla4

Mun kesäloma on alkanut tosi rennosti. Eilen käytiin Helsingissä pyörähtämässä, kirjoitin postausta ja katsottiin Netflixiä. Illalla ja tänään aamulla pääsin myös pitkästä aikaa käymään salilla. Nyt kerkee onneksi käymäänkin kun  koulut loppui. Lisäksi oon löytänyt tälle kipeälle ranteelle ystävällisen tavan treenata, joten tästä on hyvä lähteä taas kohti tavoitteita. 

Mulla on tällä hetkellä ihan superhyvä fiilis ja toivon että teilläkin on. Ihan mahtavaa kesäloman alkua kaikilleღ

3 kommenttia:

  1. Tosi upeita kuvia ja niin ihana mekko sekä kampaus!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista