26.7.2017

TERVEISIN MÄ

Oiskohan vihdoin aika lopettaa tää kesätauoksi kehittynyt hiljaisuus ja palata blogin pariin. Liiankin tuttuun tapaan mulla ei ollut tarkoitus pitää mitään blogitaukoa, mutta tänään avaan mistä syystä tälläiseen kuitenkin päädyttiin.

Kesälomaa on noin kaksi viikkoa jäljellä, joten voidaan kai puhua jo loppukesästä. Suoraan sanottuna mulla oli oikeesti hirveesti suunnitelmia, että mitä kaikkea mä haluan tehdä nyt kesällä, mutta hirveemmin mä en oo mitään tehnyt. Ja kaikki kiva onkin tapahtumassa siis vasta nyt, kun lomaa on enään tosi vähän jäljellä.

2

Mun kesäloma alkoi noin viikon "lomalla", joka meni oikeestaan täysin rentoutuessa ja ladaten akkuja kouluvuoden jälkeen. Sitten mulla alkoikin työt ja niitä oon paiskinut koko kesän. Tämän ohella oon käynyt treeneissä, salilla, peleissä ja ollut poikaystäväni kanssa. Koko postauksen voisin oikeestaan tiivistää tähän yhteen lauseeseen, mutta ajattelin silti jutella teille vielä vähän enemmän. 

Kuitenkin nyt heinäkuun puolivälin jälkeen mun kesä on näyttänyt ja tulee näyttämäänkin ihan kesältä. Mulla oli pikkusiskon rippijuhlat, hyvä ystäväni palasi Suomeen vaihtovuodeltaan ja oon lähdössä vihdoin odotetulle mökkireissulle. Lähdetään poikaystäväni kanssa pohjoiseen heidän mökilleen nyt tulevana sunnuntaina. Ja sen viikon aion puhtaasti pyhittää kesästä ja hyvästä ruuasta nauttimiseen, ihaniin maisemiin ja rentoutumiseen. Tämän jälkeen vielä viimeinen viikko töitä ja sitten paluu koulunpenkille. Siitä seuraavaksi elokuun lopulla koulumatka Sveitsiin ja Cerniin. 

1

Mä haluan pitää blogini aitona ja sen takia en myöskään hehkuta turhaan tätä kesää, vaan kerron miten asiat on. Kuitenkin, vaikka mun kesä onkin ollut aika stressaava niin mikään huono se ei ole ollut. Mulla on ollut kaiken muun ohella myös ihan älyttömän kivoja päiviä ja hetkiä. Mieleenpainuvimmat on varmaan se, että olin ensimmäistä kertaa moneen vuoteen tyttöporukalla viettämässä yökylää, mun ja poikaystäväni sekoilut sulkapalloa pelatessa ja futiskentällä, meidän yölliset  keskustelut olohuoneen lattialla sekä kotona auringon alla makaaminen ja pikkuveljeni höpötyksien kuunteleminen.

3

Mä sain pienimuotoisen yhteistyöhomman, mikä innosti mua vielä entistä enemmän avaamaan youtube kanavan uudelleen. Kanava löytyy nimellä Pilvi Pikivirta ja sinne oon julkaissut ja tulen julkaisemaan enemmän liikunta ja terveys-aiheisia videoita. Kanavan ohella jatkan blogiani edelleen ja täällä aiheet pysyy suht. samoina, mutta sekaan tulee varmaan myös tätä liikuntapuolta enemmän.

Blogiini on luultavasti tulossa semmoista muutosta, että nimi ja ulkoasu vaihtuu tässä syksyn aikana. Blogini nimi tulee olemaan Terveisin mä, joka tulee Haloo Helsingin kappaleesta. Ja tämä nimen muutos tulee siitä syystä, että Terveisin mä-kappaleesta tuli mulle tosi henkilökohtainen viime kevään aikana ja sen myötä mä haluaisin sen myös henkilökohtaisen blogini nimeksi. Miltä tämmöinen muutos susta kuulostaa? :-) EDIT// koska oon malttamaton, vaihdoin nimen ja bannerin heti.

Mä todella toivon, että sulla on ollut mahtava kesä ja ihan superia loppukesää just sulle

6 kommenttia: