8.8.2017

MÖKKI

Nyt on kotiuduttu mökiltä ja palattu arkeen niin sanotusti. Paluun jälkeen oon ollut heti töissä ja treenaillut, joten aikaisemmin ei ole oikein ollut paikkaa kirjotella teille tästä reissusta.

Meijän loma kesti noin viikon ja olin jo valmiiksi suunnitellut, että pidän sen treeni- sekä syömisvapaana. Mä oon nyt kesän ajan syönyt suht. kurinalaisesti, joten annoin nyt itselleni vapautuksen vaa'asta ja luvan syödä herkkuja kun siltä tuntui. Tää tekikin tositosi hyvää ja nyt on taas intoa treenailla ja syödä hyvin. Näiden lisäksi mä olin hirveen pitkään oottanut sitä, että saan hetkeksi unohtaa kaikki ja elää vaan täysin hetkessä. Se onnistuikin siellä mökillä melko hyvin :-)

5 11

Mitäs me sit tehtiin siellä? No, me uitiin ja saunottiin tietysti aina iltaisin. Pelattiin sulkapalloa, veneiltiin ja ammuttiin ilmakiväärillä. Pääasiassa rentouduttiin ja vietettiin aikaa kaksin. Käytiin myös shoppailemassa ja näistä olisi tulossa mun youtube-kanavalle (Pilvi Pikivirta) videota heti kun saan kuvattua sen. Jonkin verran me myös tehtiin ihan "kotitöitä", kuten esimerkiksi nurmikon leikkuuta, veneen siistimistä ja sen semmosta.

Tää mökki on semmonen paikka, että sitä oottaa heti kun sieltä lähtee ja kun siellä on, niin vaipuu aina toisinaan semmosiin ajatuksiin, että onko tää ees todellista. Se paikka on niin kaunis ja siellä saa aina oman pään sekamelskat rauhoittumaan. Mä sanoinkin siellä poikaystävälleni, että täällä musta tuntuu aina jotenkin ihan älytömän onnelliselta. 

9 6 7

Nyt mulla on vielä neljä päivää töitä sekä muutama futispeli tälle viikolle ja sitten olisi aika palata koulun penkille. Toisaalta mä myös ootan sitä, kun saa semmosen sopivan rytmin arkeen. Tsemppiä kaikille koulun alkuunღ

1 kommentti:

  1. Ihania mökkikuvia<3 kuulosti tosi kivalta teidän mökkiviikko :-)

    ❤: jennyjanette.blogspot.fi

    VastaaPoista