26.8.2017

LUOTTONEULE

Pitkästä aikaa haluisin jutella teille ihan vaan mun kuulumisista ja siitä mitä piakkoin on tapahtumassa. Tällä hetkellä kuitenkin eletään semmosia viikkoja, että kaikki on pakkautunut tähän ja kaikki tapahtuu nyt. 

Mä oon kerennyt käymään koulua jo kaksi viikkoa ja koko ajan lähestyy syksyn kirjoitukset. Kirjoitan tänä syksynä biologian ja englannin. Näinpä ollen mun koko vapaa-aika menee aina kirjakädessä. Joko niin, että teen läksyjä tai sitten luen kirjoituksiin. Koulussa ollaan keretty myös vaihtaa hallitus, joten sen suunnalta  ei tule mulle enään lisähommia.

1a

Mä oon lähdössä ensi tiistaina sinne Geneveen reissuun. Meidän koulusta lähtee kolme opiskelijaa ja sitten muista lähialueen lukioista lähtee vielä jonkin verran opiskelijoita. Reissun pääpointtina on mennä Cerniin hiukkastutkimuslaitoikseen kolmena päivänä. Siellä on sitten erilaisia luentoja aiheesta sekä jotain kierrosta itse tutkimuslaitoksessa. Cernissä ollaan keskiviikko-perjantai ja sitten lauantaina mennään käymään Shamonixissä! Sunnuntaina on jo sitten kotiin paluu. Tätä reissua varten väännettiin viime talvena niiden kahden opiskelijan kanssa yli 20 sivuista tutkielmaa, jonka aiheena oli hiukkasfysiikan sovellukset lääketieteessä. Ja kyllä, vaikka sitä ei ehkä ajattelisi, niin mä tosiaan oon todellinen nörtti. Lemppariaine mulle nimen omaan fysiikka :-P

2a
NEULE-BIKBOK
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-ADIDAS
KORVAKORUT-GINA TRICOT

Futiksen suunnalla mulle kuuluu älyttömän hyvää. Kiireestä huolimatta oon käynyt treeneissä paljon ja myöskin kehitystä on tapahtunut omasta mielestäni. Pelejä on vielä jonkin verran jäljellä ja kohta pitäisi taas alkaa päättämään tulevaisuudesta jalkapallon parissa. Pitää siis alkaa kuulostelemaan omaa jaksamista ja priorisoimaan omaa elämää tärkeysjärjestykseen. Vaikeita päätöksiä siis jälleen luvassa...

Ja vielä tärkeimmät kuulumiset viimisenä. Mä täytän 18 vuotta n. kahden viikon päästä!! Mulla on siis 10.9. synttärit ja voi herran jestas, että voi ihminen oottaa omia synttäreitään. Mulle nää synttärit tällä hetkellä tarkottaa itsenäistymistä ja vapautta. Mulla on myös ajokortti paria ajotuntia ja inssiä vailla!

3

Blogin synttäriarvonnat päättyi eilen ja nyt olisi vuorossa voittajien julkistaminen... Palkintona oli siis salisetti ja kosmetiikkapaketti.

Ensimmäisen arvonnan voittaja: Tessa Kallio
Toisen arvonnan voittaja: Kirsi

Paljon onnea! Mä otan teihin pikimmiten yhteyttä.


Ps. Lomamatkan takia ensi viikolla ei tule enään postausta, mutta matkalta tulee sitten postauksia sen jälkeen! Lisäksi pyrin julkaisemaan vielä viikon treenit-videon ennen matkaa, mitä oon nyt tämän viikon kuvaillut.

2 kommenttia:

  1. Hei tsemppiä sulle kirjotuksiin ja niihin opiskeluun! Itsekin kirjoitan englannin ja terveystiedon tänä syksynä ja luettua tulee PALJON. Kyllä se sitten palkitaan, kun lakki on päässä ja lukiopaperit kourassa. :)

    https://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Iso tsemppihali sullekin♥ Näin mäkin oon pyrinnyt ajatteleen, kyllä se vielä palkitaan!

      Poista