17.5.2018

PÄÄSYKOKEITA & PAKKAAMISTA

Huh! Tässä on taas lyhyen ajan sisään mahtunut vaikka mitä kivaa ja nyt voin vihdoin virallisesti todeta, että nyt alko loma! Mä saavuin eilen yöllä Oulusta ja nyt sunnuntaina oon lähdössä sinne Espanjaan. Tämä viikonloppu tulee siis menemään lähinnä pakkaillen ja viettäen aikaa poikaystäväni kanssa, jonka kanssa nähdäänkin vasta melkein kolmen viikon päästä.
1 2

Tosiaan. Olin eilen lääketieteellisten alojen pääsykokeissa Oulussa, jonne pyrin ensimmäisenä. Mulla on vahva fiilis, että tänä vuonna koulupaikka ei vielä aukea, mutta jäi kuitenkin hyvin toiveikas olo ensi vuodelle. Pääsykoe oli musta tosi kivan oloinen ja semmonen, että jos vaan olis lukenut enempi niin olis mennyt jopa hyvin. Mua ei kuitenkaan harmita yhtään. Enemmänkin mä oon innoissani siitä, että koe ei näyttänyt mahdottomalta ja odotukset ensi vuodelle on kovat! Mitä muut oli mieltä?

Itse pääsykoetilanne sujui alkua lukuunottamatta hyvin ja ei oikeestaan jännittänyt yhtään. Oltiin kaverin kanssa tosin väärän salin eessä pitkän aikaa ja sitten lähdettiin juoksujalkaa etsimään oikeaa salia. Kun päästiin seuraavan salin eteen huudettiin samaan aikaan mun nimi, joten meni aika näppärästi sitten loppujen lopuksi!  

3 4

Toisena mä pyrin lukemaan fysiikkaa, mutta se on enemmänkin semmonen "varavaihtoehto" mulle. Lääkis ois se ensisijainen juttu, johon tähtään nyt useamman vuoden. Ja sitten jos ei meinaa millään napata, niin rupeen miettimään näitä muita vaihtoehtoja. Mulla tosin kävi aika nolo källi tän vuoden fysiikan pääsykokeiden kanssa ja olinkin buukannut vahingossa sen Espanjan reissun pääsykokeiden päälle. Olin ilmeisesti lukenut pääsykoepäivän vaan väärin. Noh, ei voi mitään! Ehkä sitten ensi vuonna :-D

Nyt lähitulevaisuuden suunnitelmat näyttääkin pakkailulta, lomailulta, pikku hiljaa töihin palaamiselta ja lakkiaisjuhlien suunnittelulta. Mutta niin kuin on tässä useammasta postauksesta käyny ilmikin, niin elämä kulkee oikein mallikkaasti ja mielentila on ollut erittäin positiivinen! :-P 

Oikeinoikein mahtavaa torstaita sinne♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti