20.5.2017

3X LETTIKAMPAUS

Nyt kun ollaan saatu täällä Suomessa hellerajatkin jo rikottua, niin ajotus ensimmäiselle "kesä-postaukselle" on just täydellinen.


Mä tein viime vuonna joulun alla postauksen, jossa kokosin kolme pikkujoulu-lookkia. Postaukseen pääset painamalla tästä. Tänään mä halusin koota teille kolme kesäistä lookkia, jotka kokosin asujen ympärille, joista jokainen vaatekappale on omalla tavallaan mun toivelistalla kesäksi. Tämän lisäksi tein kolme erilaista lettikampausta, koska näistä kampaus-postauksista on pidetty paljon.

1

1.kok

PAITA-TÄÄLTÄ / FARKUT-TÄÄLTÄ / KENGÄT-TÄÄLTÄ / LAUKKU-TÄÄLTÄ


Tää asu lähti rakentuun ton paidan ympärille. Röyhelöä on nähty aika paljon nyt kaupoissa, mutta tää paita oli sopivan simppeli munkin makuun. Lisäksi näitä paikka-housuja on ollut paljon, joten halusin yhdistää sen tähän. Mä en oo ennen oikeen syttynyt noille terveyssandaaleille, mutta tänä keväänä oon useampaan kertaan jo katsellut samantapaisia netistä.

2.kok
2

T-PAITA-TÄÄLTÄ / HOUSUT-TÄÄLTÄ / KENGÄT-TÄÄLTÄ / VYÖ-TÄÄLTÄ

Toinen asu lähti taas rakentuun paidan ympärille. Mä oon tykästynyt jostain syystä keltaiseen väriin vaatekappaleissa ja tää rento raidallinen t-paita osu heti silmään. Mä oon käyttänyt ihan superpaljon H&M:stä ostamaani siniraidallista t-paitaa, joten joku samantapainen olisi ehdottomasti ostoslistalla. Jälleen valitsin kuvaan “terveyssandaalit”, jotka tuntuvat menevän jokaiseen asuun.

3 3. kok
MEKKO-TÄÄLTÄ / KENGÄT-TÄÄLTÄ / LAUKKU-TÄÄLTÄ

Kolmanteen asuun halusin tuoda vähän juhlavampaa lookkia. Poikaystävälläni on ylioppilasjuhlat ja pikkusiskollani konfirmaatio, joten mä tarvitsin mekkoa. Tänä vuonna päätin ostaa sen Zalandolta ja siitä näätte kuvaa myöhemmin. Tää kuvan mekko iski heti silmään, sillä pidän just tän tyylisistä tosi paljon. Lisäksi halusin kuviin vielä yhden kesän ostoslistalla olevista jutuista, nimittäin vaalean pikkulaukun.

Asujen lähteenä toimi Esprit ja kampausten lähteenä toimi Pinterest. Jos jostain kampauksesta haluatte vielä erikseen tutoa, niin laittakaa kommenttia :-)

Mikä oli sun lemppari? Mä pidin kovasti ensimmäisestä lookista, mutta täytyy myöntää, että kaikista tuli ihan mun näköisiä!

4 kommenttia:

  1. Tosi nättejä kampauksia! Ois kiva saada tarkemmat ohjeet noiden kahden viimeisen lettikampauksen tekoon, varsinkin palmikko näyttää upealta :)

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana postaus ja kuvat susta <3 Tästä sai kivoja ideoita huonoille hiuspäiville!


    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva, että postauksesta on hyötyä:-)

      Poista