29.5.2017

KESÄ

Voidaaks nyt puhua jo kesästä? Tässä alkaa oleen koulumotivaatio siinä pisteessä, että asenne ja pää alkaa oleen jo lomalla mut silti pitää vielä raahautua koululle tekemään kokeita. Mun tän koeviikon panostuskin on ollut vähän semmosta, että kokeisiin on menty vähän kokeilemaan. Tällä viikolla olis vielä kaks koetta (fysiikka ja matikka) edessä, jotka molemmat vaatis kyllä lukemista aika paljon. Tällä viikolla on myös liikuntapäivä, jonka organisointi vaatii vielä tekemistä ja sitten saa vihdoin lomailla. 

kesä6 kesä8

Alun valituksesta poiketen mun viime viikko oli ihan mahtava. Osaltaan myös tää ihan mahtava sää on vaikuttanut asiaan. Me käytiin viime viikolla poikaystävän kanssa kattomassa pitkään odotettu uusin Pirates-leffa. Ja se kyllä ylitti odotukset! Jos ette oo sitä vielä nähnyt, niin nyt ihmiset menkää katsomaan jos yhtään näistä leffoista tykkäätte. Tämän lisäksi käytiin sen fysiikkaporukan kanssa Heurekassa ja yhteiskuntaopin ryhmän kanssa seuraamassa oikeusjuttua. Ja mä tykkäsin molemmista näistä reissuista tosi paljon! Viikonloppuna oltiin viettämässä kavereiden kanssa iltaa ja oli kyllä kivaa taas♥ Viime viikolla oli myös kolme futispeliä, jotka meni vähän miten meni.  

viikko1 viikko3

Eilinen koko iltapäivä meni yhtä postausta rustatessa pihalla yöshortseissa ja topissa viltin päällä. Yritin samalla saada mun rumia rusketusrajoja pois, ettei ne vaan näkyis ens lauantaina sen mekon kanssa. Ilta touhuttiin pikkuveljen kanssa pihahommissa. Kasteltiin kukkia, siivottiin pihaa ja keinuttiin riippukeinussa siihen pisteeseen, että pikkunen meinas nukahtaa. Sen verta on taas flunssaa päällä, että eilisen koko  päivän akkujen latailu tuli tosiaankin tarpeeseen. 

viikko4 viikko5

Tässä kun ajatukset alkaa oleen vähän itse kullakin kesälomassa, niin mäkin oon jo kerennyt vähän miettiin mun kesän ohjelmaa. Joka kesäistä mökkireissua pohjoiseen poikaystäväni mökille mä oon oottanut jo talvesta asti. Ajankohta on ehkä vielä vähän auki, mutta  pääasia on, että sinne kuitenkin päästään. Lisäksi mun ystävät täyttää 18 ja he järjestää vähän ehkä isommat synttärit, joita ootan paljon. Synttäreistä puheen ollen mun paras ystävä yllätti mut tässä vähän aikaa sitten ostamalla mulle lipun Haloo Helsingin keikalle joulukuussa♥
Ihan huippua vikan kesälomaviikon alkua kaikille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti