19.5.2017

NIMETÖN

Kuukausi sitten postasin tekstin ONNELLINEN, jonka kirjottamisesta tykkäsin ihan älyttömästi. Ja tekstistä tykkäsi myös muut. Ajattelin, että tämmönen samanlainen pohdiskelua näppäimistölle-tyyppinen postaus voisi olla taas kohdallaan, tosin vähän lyhyemmässä muodossa. Tällä kertaa mä ajattelin kirjoitella blogista ja sen sisällöstä.

Nykyään mulle on luontevampaa kirjoittaa oikeesti puhtaasti omia ajatuksia ja tarinoita, kun jotain erityisiä aihepostauksia. Tietysti niitä tulee tulemaan, mutta nyt kiireen alla tää pohdiskelu on ollut enemmänkin se mun juttu. Mä en koe tätä sivua ees oikeestaan blogina, vaan tää on niinkun mun nettisivu, joka toimii osaltaan mun päiväkirjana. Samalla kun mä pääsen tyhjentämään ajatuksia ja tuottamaan itselleni mielekästä tekstiä, niin muut pääsee lukemaan mun ajatuksia ja kuulumisia. Sanoisin, että tää on avannut mulle tavallaan väylän keskustella ja välittää asioita myös mun läheisille. 

n2

Tietysti, vaikka mä haluan pitää blogiani aitona ja lähinnä itseäni varten, niin mun olisi tarkoitus pyrkiä tuottamaan aika ajoin myös ns. "antoisampaa" tekstiä, jotka voidaan mieltää niiksi "normaaleiksi" postauksiksi. Nyt tiettyjen tapahtumien ja asioiden kautta sisältö on jäänyt vähän yksitoikkoiseksi. Tähän on tässä lähiaikoina tulossa muutosta :-) 

Pari postausta on jo suunniteltu (ja osiltaan myös kuvattu) ja muutama idea on pyörinyt päässä. Pian päästään onneksi kaikki koulun penkeiltä pois, joten aikaakin pitäisi olla enemmän. Tästä tosin puhuin jo viime postauksessa, joten siitä ei sen enempää. 

n1

Tähän loppuun on vielä ihan pakko hehkuttaa tota ilmaa ulkona! Nauttikaa säästä ja ihan huippua viikonloppua kaikille💜

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti