30.5.2017

IHON HEMMOTTELUA-MAYBEAUTY

MayBeauty tarjosi mulle jälleen yhteistyötä tämän The Incredible-kasvonaamion kanssa. Tuote oli mulle entuudestaankin tuttu ja siitä on jäänyt vain positiivinen kuva, joten tottakai otin yhteistyön vastaan.

Tällä kertaa samassa postauksessa halusin näyttää mun kunnon ihonhoitorutiinin minkä teen aina n. 2 kertaa viikossa. Valitsin tähän toteutusmuodoksi videon, koska niitä ei tuu enään tehtyä niin usein.
Päätin myös testata tätä naamiota kaverin kanssa, jotta saatte useamman mielipiteen. Heitettiin naamiot naamaan siksi aikaa kun tehtiin kouluprojektia.


Mä käytän vieläkin tota Lorealin puhdistusmaitoa, mistä oonkin puhunut jo paljon täällä blogin puolella. Kuorintana oon käyttänyt Oriflamen kuorintaa, josta puhun enemmän ensi postauksessa ;-) Ja sitten naamiona on MayBeutyn The Incredible face mask.

maybeauty2

Kasvonaamio levitetään kätevästi siveltimen avulla kuivalle ja puhtaalle iholle. Sitten sen annetaan kuivua n. 30-45min kuivaksi ja revitään pois. Tuote vähentää ylimääräistä öljyä kasvoilta ja poistaa mustapäät mukanaan. Lopputuloksena on pehmeä ja puhtaan tuntuinen iho. Ja hei mä suosittelen laittaan tän kasvonaamion saunan tai lämpimän suihkun jälkeen, niin saa parhaimman lopputuloksen!

"Lopputuloksena pehmeä ja puhdas iho"


maybeauty1

Mä oon todellakin tykännyt tuotteesta. Tässä ystäväni mielipide:
"Mulla on aikalailla pintakuiva ja rasvoittuva iho. Mustapäitä mulla ei mielestäni ole, joten mitään ennakko-odotuksiakaan ei hirveesti ollut. Oletin, että repiminen sattuu hirveesti, mutta ei se oikeestaan sattunut juurikaan. Naamion mukana lähti jonkun verran mustapäitä ja sen jälkeen iho tuntui tosi pehmeeltä, raikkaalta ja ennen kaikkea puhtaalta :-) Olin tyytyväinen!"

Mikä parasta, niin MayBeauty tarjosi teille lukijoille myös -30% alekoodin koodilla pilvi2mask. Tässä linkki:  maybeauty.fi/pilvi2mask 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti