26.9.2017

INNOLLA ODOTTAEN

Tilanne on nyt se rakkaat lukijani, että tässä mä istun täydessä tällingissä sängylläni. Huone ympärillä näyttää siltä, että täällä olisi pyörähtänyt joku pahemman luokan pyörremyrsky lennättämässä tavaroita miten sattuu. Mutta ei. Tällä kertaa kyseessä oli idean saanut Pilvi, joka ei mahtanut innostukselleen mitään ja lopputuloksena on tämä. Tämä mahtava idea oli kuvaaminen ja vihdoin jonkin näköisen sisällön tuottaminen tänne blogiin.

4 6


Jos nyt aloitetaan vaikka siitä, että mä täytin 18-vuotta ja sain ajokortin. Ja onnekseni huomasin, että vaikka sen odotetun täysi-ikäisyyden saavutinkin, niin kasvoilleni ei kerennyt vielä yön aikana kehittyä ryppyjä tai illan aikana juodut lasilliset skumppaa ei ollutkaan kertynyt uimarenkaaksi vyötärölleni. Ovelle ei myöskään ilmestynyt niitä kammottavia valkoisia kirjekuoria maksettavaksi. Eli näin lyhykäisyydessään, vaikka 18 ikävuotta löytyykin nyt mittarista, niin saan vielä onnekseni  odottaa rauhassa aikuistumista.

Toinen huolenaiheeni kirjoitukset tosin tulikin vastaan. Näitä varten viimeisen kuukauden päivät on menty nenä kiinni kirjassa. Valehtelematta koko vapaa-aika on mennyt lähinnä jollain tapaa valmistautuen kirjoituksiin. Kirjoitin viime viikolla biologian ja englannin ja nyt odotetaan mitä YTL on mieltä. Tässä vaiheessa osaan tosin sanoa jo sen, että jos jaksamista ja aikaa olisi ollut enemmän niin saisin odottaa parempaa tulosta. Nyt täytyy vain olla ylpeä siitä, että tästä ensimmäisestä rupeamasta on selvitty. Ja sitten myöhemmin pääsee vielä korottamaan, mikäli sille on tarvetta/halua. Toistaiseksi koulu jatkuu nyt koeviikolla ja pian valmistautumisella kevään kirjoituksiin.

Mikä mua on nyt erityisesti ilahduttanut viime aikoina on se, että mä sain harjoittelupaikan paikallisesta ruokakaupasta. Itse asiassa huomenna on mun ensimmäinen harjoittelupäivä ja saa nähdä saanko sitten enemmänkin töitä jatkossa. Mä olin kerennyt jo kuopata toiveet töiden saamisesta, joten tää harjoittelu ilahdutti ihan suunnattoman paljon. Tää sai myös pohtimaan tiettyjä kysymyksiä uudelta kantilta.

2 5



Tällä hetkellä mä oon super innoissani tulevasta. Mulla on jotenkin ihan hirveen suuret odotukset tältä syksyltä. Tänä syksynä lähtötilanne on älyttömän hyvä verrattuna viime vuoteen ja tänä syksynä musta tuntuu ihan siltä, että en malttaisi edes odottaa tiettyjä juttuja. Mulla alkaa pidempi tauko jalkapallosta, mikä tarkoittaa sitä, että saan vihdoin aikaa enemmän itselleni, ystävilleni ja poikaystävälleni. Mulla on paljon erilaisia tapahtumia tulossa nyt syksyllä, kuten ystäväni tuparit, mahdollisesti omat myöhäiset synttärijuhlat, lukiobileet ja sen semmosta. Ja sitten tietenkin joulukuussa olisi se pitkään ootettu Haloo Helsingin keikka ja yhden yön reissu Helsinkiin rakkaan ystävän seurassa. 

Mitä blogiin ja youtube-kanavaan tulee, niin omanajan lisääntyessä mä pääsen panostamaan myös tähän harrastukseen. Mulle on kerääntynyt ihan valtavasti ideoita jatkoa varten ja en malta odottaa, että pääsen näitä toteuttamaan. Bloggaamiseen liittyen oon löytänyt myös ihanista naisista koostuvan whatsapp-ryhmän, joista saan myöskin valtavasti inspiraatiota. 

Mä pääsen vihdoin lopettelemaan tätä taukoa ja kaikkea ihanaa on tulossa, joten mulle kuuluu ihan älyttömän hyvää. Mä toivon, että sullekin kuuluu hyvää ja toivotankin ihan mahtavaa syksyn alkua teille kaikille


Follow my blog with Bloglovin

10 kommenttia:

  1. Voi miten kiva life-update postaus <3 Sulla on kyllä melkoisesti tapahtumia tulossa ja menossa, nauti niistä mut muista myös relata!!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Niin on kyllä ja yritetään muistaa ;-)♥

      Poista
  2. Ihanat kuvat susta ja kiva postaus! :) <3

    VastaaPoista
  3. Olipa ihanan positiivinen ja ilonen postaus, ja tosi ihania kuvia nää!<3

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia ja oot kyllä tosi nätti! Onnee sulle harjoittelupaikasta, toivottavasti kaikki sujuu siellä kivasti ^_^ Pitää käydä tsekkaamassa sun tubekanava :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, toivottavasti sujuu. Onneksi en oo vielä kerennyt juuri jännittämäänkään. Kannattaa tsekata ;-)

      Poista
  5. Ihania kuvia ja oot todella kaunis :)

    http://fasciner.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Uskomattoman kauniita kuvia sinusta! :)

    VastaaPoista