12.6.2018

PROJEKTINA OMA KOTI🚚 OSA 2

Aloitetaan tää osa nyt sillä tärkeimmällä: ME SAATIIN ASUNTO!! Nyt on vuokrasopparit kirjoitettu ja virallinen muuttopäivä päätetty, joka on 2.8.! Muutosta ja kodista tulee jatkossa enemmän juttua, mutta mun oli päästävä kertomaan nää asuntouutiset teille ihan ensimmäisenä

Tässä osassa mä meinasin aluksi esitellä teille kaikkia kodinhankintoja yhdessä postauksessa, mutta totesin, että on parempi jakaa ne pariin osaan. Mun astiakokoelma on päässyt kasvamaan jo niin valtavaksi, että ansaitsee itselleen ihan oman postauksen :-D Tässä esittelen mun astioita, joita oon kerännyt ja saanut. Pitää ottaa kuitenkin huomioon, että myös poikaystävälläni on muutamia astioita kerättynä. 

1 2
 Ihan ensimmäisenä mun (tai meidän) kahvimukit. Näitä on kertynyt ihan hirveesti ja joudunkin jättämään osan jo sitten kotiin muuttaessa. Toisaalta onpahan sitten kupposia, jos pitää suurempaa joukkoa kestitä eikä tarvitse enään hetkeen ostella uusia. Toi järjettömän suuri tumma kukkakuvioinen on mun ihan lemppari teemuki, kun se mahduttaa niin paljon!

4

Nämä kuusi kappaletta Ikean juomalaseja onkin sen äskön mainitun teemukin lisäksi ainoat itse ostamani astiat. Aloitin keräämään astioita rippi-ikäisenä ja niitä on sadellut vuosien mittaan lahjana ja lahjotuksina. Isoiso kiitos kaikille sukulaisille ja ystäville

5 6 7

Tässä on kaikki mun tän hetkiset tarjoilukulhot ja -astiat sekä aterimet. Mummiltani sain juuri nuo lasiset tarjoiluastiat ja pääsivätkin heti lakkiaisjuhliin käyttöön! Lisäksi multa löytyy Teeman valkoisia tarjoiluastioita useammassakin eri koossa. Valmistumislahjaksi sain myös nuo toivomani Hackmannin Savonia-aterimet. Voi että kun ihminen voi olla innoissaan omista lusikoista ja haarukoista :-D

8 9 10 11

Lautasia mulle on myös kerääntynyt aikamoinen kokoelma eri mallisia ja kokoisia. Nyt ei tarvi niitäkään enään ostella ja löytyy jokaiselle syöjälle ja ruokatyypille oma astiansa. Vaikka omistan näitäkin ehkä vähän turhan paljon kahdelle hengelle, on kokoelma niin laaja, etten tahdo jättää mitään kotiin muuttaessa. Siinä kävisi kuitenkin niin,  että jäisi jotain tiettyä mallia kaipaamaan tiettyinä hetkinä...


12
Viimeisenä vielä mun oma pieni "juhla-astiasto". En tiedä tullaanko me järkkäämään mitään näiden veroisia juhlia meidän kaksiossa, mutta löytyypähän multa nyt sitten varuille. Ja jos ei ainakaan heti ole käyttöä, niin on sen verta kauniit, että kelpaa jo sen puolesta esitellä :-P

Tässä oli mun tän hetkiset astiat omaan kotiin, johon ei nyt varmaan ainakaan toivottavasti tule kauheesti enään lisäystä. Nyt voinkin rupee seuraavaksi hamstraamaan kattiloita ja paistinpannuja! 

Ja jos loppuun ihan lyhyesti kuulumisia, niin tällä hetkellä mulla on päivät aika lailla täyteen buukattuja töiden, urheilun ja ystävien puolesta. Ens viikonloppuna tapahtuu jotain superpitkään ootettua ja ihanaa uusien bloggaajaystävien kanssa! Tästä lisää myöhemmin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti