18.4.2017

ONNELLINEN

Tiettekö. Mä oon tällä hetkellä ihan älyttömän onnellinen. Mulla oli jo alku kirjoitettuna valmiiksi tähän postaukseen, mutta nyt just mä päätin istua tähän huoneen lattialle ja alottaa alusta. Kirjoittaa mun ajatuksia ja lisäksi jakaa eilisiä onnistuneita otoksia asusta. Aurinko on laskemassa ja muodostaa kivoja varjoja sälekaihtimen kautta mun huoneen oveen ja tässä mä istun lattialla kuuntelemassa pikkusiskon huoneesta kuuluvia jo vähän ehkä kuluneitakin biisejä. 

18.4 (9)

Aamulla mä vielä ajattelin, että ei hitto tästä päivästä tulee kamala. Mutta yks tunti kerrallaan tästä tulikin ihan loistava. Mä tunsin itteni koulussakin jo kauheen vapautuneeks ja nauroin hyvät pätkät kavereitten kanssa. Koulun jälkeen mua odotti kotona mummi ja hänen ystävänsä ja he oli taas tehnyt ihan älyttömän hyviä ruokia. Oli jotenkin ihana kuunnella mummin irvailua hänen ystävälleen siitä, kun hän sanoi graniitti kun tarkoitti gratiinia. Sillon mua jo hymyilytti ja aattelin, et just tommosta mäkin haluun vanhana. Haluun, että mäkin voin irvailla mun vuosia kestäneiden ystävien kanssa vanhuksena samanlailla kun nykyäänkin. 

18.4 (7)

Musta tuntuu, että tää mun olotila sai alkunsa jo eilen, kun pistin nuorinta pikkuveljeäni nukkumaan. Hän tuli tutti suussa ja peitto perässä raahaten mun luo ja kysyin, että tahtoisiko hän nukkumaan. Sitten se pieni pää nyökkäsi ja mä nappasin hänet syliin ja mentiin laittaan hänelle vielä iltavellit. Annoin  hänelle hyvän yön suukon ja toivotin hyvät yöt  ja laskin hänet sänkyyn nukkumaan. Vellin juotua hänellä on tapana huudahtaa, jolloin hänelle vaihdetaan vellipullo vielä tuttiin. Mä toivotin uudestaan hyvät yöt ja kun hän sieltä vielä niin pienellä ja herkällä äänellä vastasi, että hyvää yötä piuvi (kyllä piuvi), niin meinas oikeesti nousta kyyneleet silmiin. Laitoin vielä poikaystävällekin tästä viestiä, että kuinka pikkuveljen nukuttaminen voi olla yks maailman ihanimmista asioista.

18.4 (5)

Mä selasin tänään uutta Instagram kuvaani varten tuttuun tapaan quoteja Pinterestistä. Mulla oli semmonen fiilis, että halusin jotain onnellisuuteen liittyvää ja selasinkin kaikennäköisä quoteja laidasta laitaan. Eksyin vähän semmosiin rakkaushömppä juttuihin ja voi että, että taas hymyilytti. Musta tuntuu, että jokainen niistä kuvasi mun fiiliksiä ja tunteita poikaystävääni kohtaan. Mun ois tehnyt mieli laittaa ne kaikki kuvat suoraan hänelle, mut ehkä mä en ihan niin siirappinen oo. Laitoin hänelle vaan viestiä just siitä, että kaikki rakkaushömppäquotet tuntuu kuvastavan niin hyvin mun tunteita häntä kohtaan. Päädyin quoteen jossa sanottiin: You make me happy in a way no one else can♥

18.4 (6)
Neule-BikBok
Farkut-Pull&Bear
Kengät-Adidas

18.4 (8)

Halusin tulla puhtaasti kirjottamaan ihan vaan mun ajatuksista, mitä mulla tällä hetkellä liikkuu päässä. Ja päällimmäisenä on vapaus ja semmonen onnellisuus. Mä oon myös jotenkin ihan älyttömän kiitollinen kaikesta. Mua ei haittaa, että valonsäteet näyttää mun tän hetkisen ihon kunnon vielä 100x huonompana. Mua ei haittaa vaikka päähän sattuu. Mä voin suoraan sydämmestä sanoo, että mä oon tällä hetkellä tositosi onnellinen. Ihanaa tiistai-iltaa joka ikiselleღ

1 kommentti: