6.4.2017

MISTÄHÄN SITÄ ALOITTAISI?

Huh. Mä oon nyt  jo hetken aikaa kirjoittanut erilaisia aloituksia tähän tekstipohjalle ja sitten kumittanut pois. Ehkä tää alkaa luonnostumaan taas näin pikku hiljaa ja näin, että kirjoitan vaan puhtaasti mitä ajattelen suoraan näytölle. 

Mä kirjoitin reilu kolme kuukautta sitten viimeksi ja kerroin kuinka olo oli sen väsymyksen jälkeen parempi, mutta näin jälkeen päin naurattaa, että vaikka olo oli parempi niin en mä kirjoittamaan ollut todellakaan valmis. Mutta mä en haluaisi tänään niinkään puhua mistään negatiivisesta ja valittaa elämää, vaan tänään haluaisin puhtaasti keskittyä mun kuulumisiin ja oikeesti vaan kirjoittaa. Kaivoin kalenterinkin postausta varten tähän viereen, jotta itsekin muistaisin mitä mä oon oikeen nyt kolmen kuukauden aikana tehnyt. 

4

Hiihtolomalla mä työstin aika intensiivisesti yhtä tutkielmaa hiukkasfysiikasta muutaman päivän ajan. Ja näiden muutaman päivän jälkeen en voinutkaan oikeen tehdä mitään, kun aivot kävi niin ylikierroksilla ja olin kirjaimellisesti miettinyt pääni puhki hiukkasfysiikan parissa. 
Sitten mä kuvasin vanhojen tansseja pari päivää ja näiden parin päivän aikana meikkasin ystäväni hänen vanhojen tansseihin, maskeerasin poikaystäväni penkkareihin ja järjestin potkiaiset abeille. 
Näiden lisäksi mä oon tehnyt koulujuttuja hyvällä panoksella, kokoustanut ja lukenut kokeisiin. Ja koska koulua ei muuten oo jo tarpeeksi niin mä päätin vielä lainata muutaman kirjan maailmankaikkeudesta.
Ja tottakai treenaan edelleen jalkapallon parissa ja käyn peleissä lämmittämässä vaihtopenkkiä.
Kaiken näiden jälkeen jäävän vapaa-ajan käytän siihen, että käyn salilla ja katson netflixiä poikaystäväni kanssa. Eli näin tiivistäen: mä oon urheillut, ollut poikaystävän kanssa ja käyttänyt ihan liikaa aikaa kouluun. 

2

Tänään kokonaan vietetyn vapaapäivän ja levyllisen jälkeen suklaata sain jostain ihmeestä inspiraation ja halusin tulla kirjoittamaan teille. Totta puhuen oon aatellut asiaa jo hetken aikaa ja tänään mä sitten tartuin koneeseen. Musta tuntuu, että jätän tän postauksen tämmöseks sekavaks ja ehkä vähän "raakileeks" ja sitten jatkossa (ja toivottavasti pian) palaillaan uusien juttujen merkeissä. Tästä ei ainakaan oo kun suunta ylöspäin! (saispä tähän sen kuuemojin)

2 kommenttia:

  1. Jee, ihanaa että palasit! :) Haha voi että, mullakin alko tekemään ihan hirveesti mieli suklaata, kun siitä mainihit tossa tekstissä, naam. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä<3 Hahah! Sitten täytyy ostaa suklaata ;-)

      Poista