31.1.2017

MAYBEAUTY: THE INCREDIBLE FACE GEL

maybeuty1

Maybeauty otti muhun yhteyttä koskien tätä The Incredible face gel-tuotetta. Mulla oli niin positiivinen fiilis viime yhteistyöstä, joten tottakai otin yhteistyön vastaan!

Miksi mä halusin testata tuotetta? Mä oon huomannut, että mulla on poskilla jonkun verran tukkeutuneita ihohuokosia, jotka välillä sekoitan mustapäihin. Lisäksi mulla on ongelmana aina naisten viikkojen aikaan ilmestyvät hormoninäpyt, joista mulla on ongelmia päästä eroon. Tämä The Incredible face gel lupaa poistaa kuolleet ihosolut, puhdistaa ihohuokoset, poistaa ylimääräisen talin ja tehdä ihosta kirkkaamman ja puhtaamman, joten tuote kuullosti kyllä ehdottomasti testaamisen arvoiselta. 

maybeuty2 maybeauty3
Miten se toimii? Ensin tuote levitetään kasvoille ja puhdistettaville alueille. Tämän jälkeen vain hierotaan ja näkee heti kuinka se kuollut ihosolukko lähtee irtoamaan. Lopuksi pesin kasvot ja taputtelin ihon kuivaksi. Ja siis oikeesti herran jestas, että oli pehmeet kasvot! Mä ajattelin, että kun oon käyttänyt konjac-sientä jo jonkun aikaa, että multa ei irtoaisi juuri mitään kasvoista, mutta olinkin ihan väärässä. Ja voin vaan kuvitella kuinka "tukossa" mun iho on ollut. 

MB2 MB3 MB4

Mitkä fiilikset mulle jäi tuotteesta? Mulle jäi oikeesti tosi posiitivisesti yllättynyt fiilis tästä! Se kuolleet ihosolukon hierominen ihosta oli jotenkin tosi oudolla tavalla kivaa ja koukuttavaa. Sen jälkeen jäi kyllä semmonen fiilis, että aion jatkaa jatkossakin käyttöä säännöllisesti. Tuote oli tosi helppo ja tuloksen näki heti. Musta tuntuu, että tukkeutuneet ihohuokoset ainakin vähenivät ja iho tuntui paljon puhtaammalta.

Maybeautyn  tuotteet eivät ole mitkään testattu eläimillä. Lisäksi tuotteen sisältämät ainesosat löytyy listattuna nettisivuilla.
Ja mikä tässä on parasta: te saatte -30% maybeautyn verkkokaupasta koodilla pilvigel. Painamalla TÄSTÄ pääsette maybeautyn sivuille, jossa alekoodi on automaattisesti aktivoitu. Alekoodi on voimassa toistaiseksi. Mä todellaki suosittelen testaaman tätä! Ja vielä iso kiitos maybeautylle!!

3 kommenttia:

  1. Vaikuttaa kyllä hyvältä ja oonki kuullut tuosta paljon kehuja :) Ehkä täytyykin ostaa jossain vaiheessa.
    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi hyvin ja selkeesti kirjotettu postaus! Tuo tuote kuulostaa todella mielenkiintoiselta (-:

    http://viivimiljamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oot kirjottanut ihanan aidosti ja rehellisesti viimeaikoina, tollasia tekstejä on aina mielenkiintosta lukea! Varsinkin toi postaus väsymyksen selättämisestä oli tosi hyvä :)
    Paljon tsemppiä kevääseen❤

    suvimyllymaki.com

    VastaaPoista