4.1.2017

OSTOKSIA & KUULUMISIA

Me käytiin eilen Eeron kanssa kurkkaamassa joulualeja. Mulla vaatekaapin tilanne on se, että se kaipaa enemmänkin tyhjennystä kuin täydennystä, joten en lähtenyt niinkään etsimään vaatteita. Olin kerännyt pientä listaa siitä, että mitä mä todellakin tarvitsisin ja aika pitkälti meninkin sen mukaan eilen!

ostokset1
Näistä oonkin puhunut blogin puolella jo pariinkin otteeseen. Oon käyttänyt näitä Lorealin tuotteita jo yli vuoden ja nyt piti ostaa lisää. Nää nappasin mukaan ihan k-citymarketista ja hintaa taisi olla se 5.90€/kpl.

ostokset2
Tarvitsin uuden kasvonaamion ja cittarissa ei mielestäni ollut kauheen hyvää valikoimaa, joten otin mukaan tän  Formula 10.0.6:n kalvonaamion, mitä mulla on ennenkin ollut käytössä. Lisäksi heräteostoksena nappasin testiin konjac-sienen, josta oon kuullut ja lukenut paljon hyvää! Katsotaan, että auttaisiko tää munkin ihoon :-) Molemmilla taisi olla hintaa vähän alle 10€.

ostokset3
Mun vanha kulmasivellin hajosi, joten tarvitsin pikaisesti uuden. Sivellinosa oli vanhasta vielä hyvä, mutta tuo harjausosa lähti irti, joten ostoslistalta löytyi myös kulmakarvaharja. Lisäksi uudet pinsetit oli hommattava ja nää yksilöt näytti niin mielenkiintoisilta, joten nappasin ne mukaan.

ostokset4 ostokset5
Matkalla kotiin pysähdyttiin vielä käymään Tokmannissa, koska halusin käydä hakemassa Essencen juttuja testiin. Paria juttua lukuunottamatta löysinkin ne mitä oon halunnut jo pitkään testata! Pienen testailun jälkeen kaikki vaikuttaa ihan hyvältä :-) Hintaa oli poskipunalle 3.09€, peitevärille 3.69€, ripsivärille 4.09€ ja meikkivoiteelle 4.99€.
Mun yks käytetyimmistä huultenrajauskynistä on tää We care iconin huultenrajauskynä sävyssä 1. Tää ei ollut listalla, mutta muistin vasta kaupassa, että tääkin on lopussa. Emotionissa hinta tälle oli 4.90€.

ostokset6 ostokset7
Sitten ainoot vaateostokset, joista oonkin ihan älyttömän innoissaan! Kierreltiin kyllä kaikki vaatekaupatkin, mutta musta on jotenkin tullut niin tarkka mitä ostan, että en löytänyt mitään. BikBokista sen sijaan löytyikin kaksi ihanan pehmeää ja ohutta kangasta olevaa hupparia! Hintaa ei ollut kuin 9.99€/kpl! Nää vaikutti niin täydellisiltä ja helpoilta vaatteilta kouluun. Naurahdin Eerolle, että tuo sinivihree on varmaan mun vaatekaapin värikkäin vaatekappale tällä hetkellä :-D

Multa jäi vielä pari juttuja, jotka tajusin vasta täällä kotona, että olisi pitänyt ostaa, joten pitää suunnata kaupoilla käymään vielä joku päivä. Tässä loman aikana kerkee onneksi vielä käymäänkin! Mä oon nyt lomalla sairastamisen lisäksi myös ajanut pariin kertaan taas autolla. Käytiin eilen ajelemassa mulle ihan uudessa ympäristössä ja ekat liikennevalotkin tuli koettua ratin takana :-D Homma alkaa onneksi sujumaan ja onhan tässä paljon aikaa myös harjotella. 

Blogiin liittyen vielä semmoista, että multa tulee jatkossa postauksia 4x per viikko. Ja nää päivät tulee luultavimmin olemaan maanantai, keskiviikko, perjantai ja sunnuntai! Päätin pudottaa yhden päivän pois, kun tässä on alkamassa kausi jne, mutta tietysti oman jaksamisen mukaan viikossa voi ilmestyä enemmänkin kuin sen neljä tai sitten kolme postausta. Me nähdään siis näillä näkymin perjantaina. Hyvää viikon jatkoa teille♥

1 kommentti: