9.1.2017

PALUU ARJEN PARIIN

Nyt täälläkin ollaan palattu koulun penkille. Mulla tosin oli onneksi ihanan helppo päivä, eli kaksi tuntia ja menin vasta 11 kouluun. Mun unirytmi meni niin sekasin loman aikana, että pelotti jo valmiiks kuinka pääsen nukkumaan tai saatika kuinka pystyn heräämään. Jostain syystä sain kuitenkin nukuttua hyvin. Ehkä oudointa kouluun palaamisessa oli se, että ympärillä oli taas niin paljon ihmisiä ja koko ajan tapahtui :-D Kerkesin tottumaan lomalla jo niin hyvin semmoseen laiskotteluun sängyn pohjalla...

3

Mä olin jotenkin hokenut itselleni, että tää tammi-helmikuu tulee olemaan tosi helppoo vielä, mutta oikeestaan totuus iski vähän vasten kasvoja tänään, se ei tuu todellakaan oleen mikään helppo! Ensimmäisenä isona juttuja on, että pitää järjestää potkiaiset meidän abeille. Lupauduin kaverini kanssa vastaamaan näistä, kun muulla luokalla on vanhojen tanssit huolehdittavana. Sitten on kaksi kouluprojektia tehtävänä ja näiden lisäksi yksi laaja fysiikan tutkielma aloitettavana, joka pitää olla valmiina kevään kirjoitusten jälkeen. Näiden lisäksi opiskelijakunnassa on asioita, jotka pitää katsoa. 

6

Jotta hommat ei yhtään helpottuisi, niin tässä ensi viikolla on myös alkamassa futiskausi. Se jos mikä pelottaa tällä hetkellä ihan suunnattoman paljon, koska en koe olevani vielä yhtään valmis. Tottakai jos kaikelta siltä säätämiseltä oltaisiin syksyllä vältytty, niin oltaisiin jo paljon paremmassa jamassa. Toisaalta ootan sitä pelifiilistä ja sitä henkee siellä kentällä ja loppujen lopuksi ei ne taidotkaan oo niin syvälle hautautunut.

2
TAKKI-STOCKER
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-CONVERSE
PIPO-KAPPAHL
HUIVI-CUBUS
HANSKAT-KAPPAHAL

Positiivista on, että vaikka hommaa tuntuu olevan vähän enemmän, niin silti oon toisaalta todellakin täynnä energiaa ja ihan hyvillä mielin ottamassa taas arjen vastaan. Tällä hetkellä tuntuu, että mulla on muodostunut niin hyvät tukiverkostot ja oon saanut levätä niin hyvin, että isommastakin määrästä hoidettavia asioita selvitään. Lisäksi oon saanut suunniteltua tosi paljon juttuja etukäteen ja aikatauluttanut kaiken sopivasti, joten en yritä enään saada hommia tehtyä semmosessa tietämättömyyden sumussa mitä viime syksynä. 

Ihanaa maanantaita kaikille ja paljon tsemppiä sinne arjen paluun keskelle♥

2 kommenttia:

  1. Tosi ihana asu, varsinkin nuo kengät! Loma-aikana menee unirytmi kyllä tosi helposti sekaisin, nimimerkillä kokemusta on :D Tuo edellisen postauksen vatsatreenikin vaikutti tosi hyvältä, sitä tekee mieli kokeilla.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista