19.1.2017

VÄSYNYT

Huhhuh... Moni varmaan onkin huomannut, että mä pidin pienen tauon tästä kirjoittamisesta.  Mitään taukoa mä en kuitenkaan missään välissä suunnitellut vaan bloggaaminen oikeestaan vaan jäi

2

Sanotaanko vaikka näin, että mä en oo varmaan koskaan ollut niin henkisesti että fyysisesti väsynyt, mitä tässä nyt parin viimesen viikon aikana. Varsinkin viime viikko meni aamusta iltaan suorittamisena ja tavaroiden kanssa remputtamisena. Heräsin aamulla aikaisemmin, jotta kerkeisin salille ja sitten koulun jälkeen tein läksyjä, jonka jälkeen lähdin treeneihin. Sen jälkeen olinkin niin väsynyt, että meen melkein suorilta nukkumaan. Paskin tunne oli varmaan perjantaina, kun mä raahasin kamat Eerolle ja melkein nukahdin oikeesti seisaalleen. Sitten keräilin itseäni hetken ja raahauduin taas treeneihin. 

3

Tottakai mulla on mahollisuus itse päättää, että mitä kaikkea teen viikon aikana ja kuinka paljon treenaan. Tällä hetkellä musta vaan tuntuu, että salille meneminen on paras paikka mennä purkamaan fiiliksiä ja treeneissä on pakko käydä kun kausi alkaa ja oon ihan vaiheessa. Tavallaan mä pakenen omaa arkeani omasta tahdostani urheilemalla, mutta samalla tuntuu, että mun on "pakko" mennä treeneihin kun en oo vielä yhtään valmis kauteen.

4

Postausten jääminen pois johtui osittain siitä, että mä en halua blogissani aina valittaa elämästäni. Haluan blogini olevan aito, mutta myös positiivinen ja inspiroiva. Ootte saanut kuulla täällä aika tasaisin väliajoin ei niin positiivisia fiiliksiä multa ja nyt tuntui, etten taas viitsisi tulla valittamaan. Niimpä mä jätin suosiolla kirjoittamatta kokonaan, kun pakolla yrittää keksiä jotain positiivista sanottavaa.
On tässä iso määrä positiivisiakin juttuja, mutta mä veikkaan että pitkä aikainen ja jatkuva stressi vähän niinkun purkautui nyt väsymyksenä ja ahistuksena.

Tähän loppuun vielä. Se on hauska, että mä en yleensä tykkää avautua hirveemmin muille ihmisille tai siitä, että muut tietää tavallaan mun asioista liikaa, mutta sitten avaudun tänne blogiin ja nettiin, mistä kuka vaan pääsee lukemaan mun elämästä. :-D

4 kommenttia:

  1. Heyy don't worry! Ihana että paljastat hieman täällä syvällisemmästikin elämääsi. Nyt vain kuuntelet itseäsi ja sitä mitä kehosi yrittää sinulle viestiä olemalla voimaton niin pian jo sitä huomaakin voivansa paremmin! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kiitos kommentistasi <3 Toi kehon kuuntelu on kyllä tärkeetä ja oon huomannut jo pelkästään tän viikon aikana kehitystä eteenpäin :-)

      Poista
  2. Tää on hyvä että kerrot myös huonompia asioita elämästäsi, vaikka haluatkin pitää blogisi positiivisena. Me kaikki ollaan vaan ihmisiä, joten jaksamisia sulle nyt! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai! No hyvä että näitäkin kiinnostaa muiden lukea :-) Kiitos paljon! <3

      Poista