18.10.2017

ENNAKKOKATSAUS I LOVE ME-MESSUIHIN

Moikka! Niinkun oonkin jo useammassa paikassa kerennyt mainitsemaan, niin mä oon tulossa tänäkin vuonna iloveme-messuille. Oon tulossa paikalle sunnuntaina kavereiden kanssa ja tänään ajattelin kertoa teille enemmän messuista ja messutärpeistä näin etukäteen. 

Messut järjestetään Helsingin messukeskuksessa 20-22.10. Musta tuntuu, että nää messut on kerännyt suosiota paljon viime vuosina. Enkä kyllä ihmettele yhtään! Viime vuonna tapahtuma keräsi 54 142 kävijää, joista 88% olivat tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä messuihin. I love me-messut kerää yhteen terveydestä, liikunnasta, muodista ja kauneudesta kiinnostuneita ihmisiä ympäri Suomea. Ja mun mielestä tää on se asia, mikä tekee messuista messut. Samanhenkisiä ihmisiä ympäri Suomea! Ja jotta hehkutus ei loppuisi tähän, niin messuille saapuu ihmisiä myös ulkomailta!

Iloveme17_MeetUs_1200x450

Messuhalli on jaettu eri "kategoria-alueisiin", joista kuva löytyy messulehdestä (PAINA TÄSTÄ). Lisäksi messulehdestä löytyy tietoa ohjelmasta ja yrityksistä, mitä messuilla on tavattavissa. Tämän postauksen ideana on kuitenkin nostaa muutamia ylös, mitä mä aion ainakin käydä tsekkaamassa.

Ensinnäkin muutamia yrityksiä näin erikseen mistä mä oon kiinnostunut:

❋ LH-Beauty Osasto 6e28. LH-Beauty edustaa kotimaista vegaanikosmetiikkaa ja mä oon kuullut näistä tuotteista paljon hyvää! Siispä en malta odottaa, että pääsen hypistelemään heidän tuotteitaan. Jospa löytyisi jotain uutta tämän ongelmaihon pelastukseksi. LH-Beautyllä on messutarjouksena Lacto line kasvovoide sekä lacto line jojoba  bamby kasvokuorinta yhteishintaan 5€ (norm. yhtensä 9.80€). Tämän tarjouksen aion varmasti käydä tsekkaamassa!

Boho, Beauty Garden, We Love The Planet Osasto 7h119. Näistä oon lukenut etukäteen tosta Beauty Gardenista. Ja eniten heidän kasvonaamioistaan, joita en malta odottaa, että pääsen hypistelemään. Nämä tuotteet kuuluu luomukosmetiikkaan ja lukiessa tuotteista eniten jäi mieleen heidän ainesosiensa tuoreus.

NBI Nordic Beauty Import Osasto 6a50. Tästä osastosta mä tykkäsin paljon viime vuonna. Hypisteltävää oli paljon ja monipuolisesti. Osastolta löytyviä edustajia:  Tangle Teezer, Kocostar, Beautyblender, Invisibobble, Flint, Konjac Sponge, Oh Yeahh!, Makeuperaser group. Llc ja Color WOW.

Sunrise Cosmetics Osasto 6d68. Tämä on kotimainen yritys, joka tuo pienempiä yrityksiä esiin. Osastolta ajattelin käydä tsekkaamassa yhtä tuotetta erityisesti osaksi poikaystävän joululahjaa ;-) Sunrise cosmetics:n kotisivuilta löytyi myös paljon muita tuotteita, joiden tsekkaamista odotan innolla.

CocoVi Superfoods Osasto 6e70. Viime vuonna nappasin tältä osastolta mukaan hyvään hintaan kookosöljyä ja suklaata. Tänä vuonna meen siis ehdottomasti tsekkaamaan CocoVin tarjoukset!!

Delight Osasto 6s81. Tää on oikeestaan ihan uus yritys mulle, joten käyn ehdottomasti tutustumassa tähän lisää messuilla. Yritys edustaa Suomesa kehitettyjä tuotteita, joista mä käyn tsekkaamassa ainakin välipalapatukat. Pure-välipalapatukat on hintaan 5€/6kpl ja proteiinipatukat 5€/4kpl.

Oletkaunis.fi/Jeffree Star Cosmetics Osasto 6e48. Tämä ehdottomasti mainitsemisen arvoinen osasto sillä itse Jeffree Star on saapumassa messuille tälle osastolle!!! Jeffree Star fanitapaamiset osastolla: Perjantaina n. 14-16.00 ja lauantaina n.14-16.00.

❋ Muita tsekkaamisen arvoisia yrityksiä:
  • Avon Osasto 6e1
  • Consult Lady Oy Osasto 6b60
  • Cailap Oy Osasto 6c38 
  • Make Up Forever Osasto 6a70. Heillä on viime vuoden tapaan osastolla Onnenpyörä-arvonta, joka kannattaa käydä kokeilemassa!
  • Naisten Kymppi Osasto 6p82. Täällä pääset osallistumaan naisten kymppiin Early Bird-hintaan 39€!
  • NYX Professional Makeup Osasto 6d30
  • Barebells Osasto 6r40
  • Rush Finland-trampoliinipuistot Osasto 7u128. Täällä pääsee testaamaan heidän trampoliiniaan ;-)
  • Puhdistamo Osasto 6h70. Täällä on esimerkiksi 500ml kookosöljy tarjoushintaan 6€!
On huomioitava, että mä en pysty vaikka haluaisinkin kaikkea tähän postaukseen listata, joten suosittelen kiertämään niin paljon kun kerkeää messuilla. Tai niin mä ainakin aijon todellakin tehdä! Mikäpä oliskaan parempi paikka tutustua uusiin tuotteisiin ja yrityksiin kun messut? Ja hei, tarjouksiin, yrityksiin ja itse messuihin voit tutustua enemmän TÄSTÄ.

ilove1

Mä aattelin vielä, että voitaisiin vähän perehtyä messujen tapahtumiin ja nostaa sieltä vielä esille muutamat kohdat, jotka kannattaa käydä katsomassa:

Plaza

  • Perjantai:
    • 11.30-12.00 Halloween makeup demo by Sara Tarnanen
  • Lauantai:
    • 12.30-13.00 Pete Parkkonen
  • Sunnuntai:
    • 14.00-15.00 Fitnessmalli 2017 Finaali
Näytösalueella on nähtävissä joka päivä monta kertaa päivässä muotinäytöksiä!
Kilpailualue
  • Perjantai: 
    • 10.00 -> Rakennekynsialan SM ja Ripsienpidennysten SM
  • Lauantai:
    •  10.00-15.00 Bodypainting
  • Sunnuntai:
    • 10.30-12.00 Maskeeraus oppilassarja
    • 14.00-15.30 Maskeeraus ammattilaissarja 
Tässä olisi siis pientä ennakkokatsausta messuihin. Kirjottelen lisää löydöistä ja itse messuista heti messujen jälkeen. Toivottavasti tästä löytyi teille jotakin vinkkiäღ

Lähteenä: Messukeskus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti