25.10.2017

MESSUOSTOKSET

Multa piti tulla tänään tän postauksen lisäksi youtubeen messuvideota, jossa olisi ollut messuilta vähän videomateriaalia sekä ostoksia. Noh, minä näppäränä tyttönä siirsin koneelle maanantaina vaan kuvat ja videot jätin vielä kortille odottamaan. Ja tänään loppuviikon postausta kuvatessani alustin kortin ja samalla poistui ne messuvideotkin.... Joten tänään mennään tällä🤘 Kuten kerkesinkin viime postauksessa hehkuttaa, niin mä löysin messuilta ihan huippujuttuja, joita tänään esittelen teille.

Oat2

Ensimmäisenä LH-Beauty:n ständiltä tarttui kokeiluun nämä messutarjouksessakin olleet kasvojenhoitotuotteet. Kyseessä on Lacto line kasvokuorinta sekä kasvorasva, joista jälkimmäistä oonkin kerennyt jo kokeilemaan. Näillä oli hintaa yhteensä 5€! Mä tykkäsin rasvasta paljon, sillä se oli tosi kosteuttavaa, mutta imeytyi nopeesti. Mun iho ei oo myöskään reagoinut siihen mitenkään, joten isot plussat siitä!

Ost3

 Nordic Beauty Importin ständillä pyörin useampaankin otteeseen, mutta heti ensimmäisellä kerralla nappasin mukaan Makeup Eraserin (messutarjous 14.90€). Tätä tuotetta oon jo pitkään harkinnut ostavani kokeiluun, mutta nyt vihdoin sain sen ostettua. Mua jotenkin kiehtoo ajatus siitä, että tähän ei tarvitse mitään tuotetta vaan se puhdistaa meikit jo pelkästään vedellä! Tästä voisin kirjoitella myöhemmin vielä postausta tarkemmin...

Ost4

Tästä tuotteesta mainitsinkin mun ennakkokatsaus-postauksessa eli kyseessä on CoCovin kookosöljy. Jouduin heittämään mun viime vuonna ostetun kookosöljyn pois kun sinne oli ilmeisesti jäänyt vettä, joka sai vähän ikävän näköisen reaktion purkissa aikaan. Mä tykkään käyttää kookosöljyä rasvana ja tälle 600ml purnukalle hintaa oli 6€.

Ost1

Mulle ihan uudelta merkiltä Urtekramilta tarttui mukaan Aloe vera Shampoo ja hoitoaine (hintaa 6€ yhteensä). Urtekram on alunperin tanskalainen luomukosmetiikkaa (ja muita elintarvikkeita) myyvä yritys ja mun mielestä heidän ständiltään löytyi paljon mielenkiintoisia tuotteita. Näitä en oo vielä ottanut kokeiluun, mutta odotan sitä innolla!

Ost5

Mukaani tarttui vielä kaksi juttua eri ständeiltä, jotka molemmat menee varmasti käyttöön! Käherryshuollon pisteeltä löytyi minipompuloita 3€ tuo hirveä määrä. Mulla menee näitä paljon eri kampauksiin ja kuten myyjäkin vähän naureskeli, niin nää pompulat on kyllä semmonen katoava luonnonvara. Näitäkin pompuloita oon ostanut monta pussia, mutta silti ne aina katoaa johonkin.
Naamani punoituksen peittoon ostin kokeiluun L.A. Girl peiteaineen (hintaa 4€). En muista mikä piste se nyt tarkalleen ottaen oli, mutta siitä löytyi paljon kaikkea kivaa ja se oli suht isokin. Mitä nyt kerran oon kerennyt vähän kokeilemaan, niin tuotetta ei todellakaan tarvitse paljoa ja peittää kyllä hyvin punoituksen.

Ostokset

Tällä kertaa onnistuin mielestäni shoppailemaan viisaasti ja just semmosia juttuja mille tulee varmasti käyttöä. Se oli kyllä tämän vuoden tavoite ja siinä onneksi onnistuttiin :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti