23.10.2017

I LOVE ME-MESSUT 2017

2

Huh! Nyt on messut taas ohi tältä vuodelta. Me mentiin messuille sunnuntaina, mikä olikin näin jälkeen päin varmaan ihan fiksu valinta. Perjantaina ja lauantaina oli ollut ilmeisesti ainakin lukemani mukaan todella paljon väkeä.  Aamu messuilla oli ihanan rauhallinen ja sitten me lähdettiinkin jo 15 aikaan. Musta siellä alkoi väki lisääntyä 14 jälkeen aika paljonkin, joten aikainen lähtö osottautui hyväksi valinnaksi. Mutta kaikinpuolin messut oli todellatodella onnistuneet!

Mä pääsin messuille tänä vuonna bloggaajapassilla. Passi antoi käyttöluvan lehdistötiloihin, minne sai takit säilöön. Paikka oli siinä mielessä ihanasti järjestetty, että siellä pääs vähän rauhoittumaan kaikelta hälinältä. Lisäksi siellä olis ollut kahvia ja teetä tarjolla. Mä en tosin sen enempää viettänyt aikaani siellä kun istuskelin ja söin sen aikaa kun muut oli muualla syömässä. 

1 3

Me pyörittiin messualue useampaankin otteeseen ympäri, joten siellä oleviin ständeihin tuli kyllä tutustuttua huolella. Mä tykkäsin siitä, että siellä oli tosi paljon uusia yrityksiä mulle, joten pääs tutustumaan isoon määrään uusia tuotteita. Mulla oli myös onneksi semmosta seuraa, että tytöt oli yhtä kiinnostuneita testaamaan ja kattomaan kaikkea uutta kuin mä :P Keräsin mieleen pientä muistilistaa, että minkä yritysten kotisivuja pitää vielä tsekata ja minkä yritysten tuotteita voisi ehkä tulevaisuudessa kokeilla. Erityisesti Okabo Organics:n arganöljy sekä  Foreverin juotava Aloe vera geeli jäi mieleen. Messuilla oli tosi paljon luonnonkosmetiikkaa, mikä sai mullakin halun tutustumaan niihin tuotteisiin. Ostinkin muutamia testiin! 

Yks asia mitä ei aina tuoda messuista esiin jäi mun mieleen. Mun mielestä on ihan mielettömän inspiroivaa kuinka ihmiset tulee sinne aina ns. "edustamaan itseään" ja siellä näkee niin paljon erilaisia persoonia ja tyylejä laidasta laitaan. Se on ihan törkeen siistiä, kuinka ihmiset uskaltaa olla omia itsejään siellä ja näyttää ulospäin heidän persoonaa. Ja tähän asiaan mä kiinnitin huomiota tällä kertaa. 

4 5

Ainut mikä tälläkin kertaa jäi näkemättä oli messujen muotinäytös, johon suunnittelin meneväni. Onneksi messuja tulee vielä ja tuun varmasti osallistumaan messuihin seuraavanakin vuonna! Multa on vielä myöhemin tällä viikolla tulossa ostosten esittelyä ja messuvideota ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti