25.9.2016

ASUA & ENSI VIIKON SUUNNITELMIA

5 Nyt tähän heti alkuun täytyy sanoa, että just nyt on ihan mahtava fiilis. Oon juuri saapunut Hämeenlinnasta meidän joukkueen ensimmäisestä SM-nousukarsintasarjan ottelusta. Ja me voitettiin se 2-0!! Vastustajana oli RoPS. Mä olin täysin varautunut siihen, että istuisin tänään penkin lämmittäjänä. Tänään kuitenkin nähtiin, että miksi näin ei saisi ajatella. Meidän toinen maalivahti telottiin 23 minuutin kohdalla ekaa puoliaikaa ja sitten tuli käsky kentälle. En siis ollut lämmitellyt muuten kuin juossut hieman ja lämpännyt sen toisen maalivahdin. Myöskin iso virhe oli eilen mennä salille tekemään jalat kun "mä oon kuitenkin huomenna penkillä". Näin siis ajattelin, koska pelasin eilen naisten pelissä (voitettiin 3-2). Kaikesta huolimatta oon älyttömän tyytyväinen mun ja koko meidän joukkueen tän päiväiseen pelaamiseen. Ensi viikon viikonloppuna on edessä reissu Rovaniemelle, missä sitten ratkaistaan se, että kumpi joukkue nousee sitten SM-karsintoihin! Tai siis näin mä olen ymmärtänyt voin olla väärässäkin... Odotan nyt jo peliä ja toivottavasti kaikki ratkeaa niin kuin pitääkin eli meidän Härmä YJ:n voittoon ;-)
3
Ensi viikolla olisi myös edessä koeviikko. Mun valmistautuminen siihen on tällä kertaa ollut aika vähäistä, mutta ei oo oikeestaan kun fysiikka, matikka ja yhteiskuntaoppi, mitkä on tärkeitä aineita. Tai ainakin aineita, joihin yritän panostaa.
Ensi viikon sunnuntaina mulla ja mun poikaystävällä tulee myös 3 vuotta täyteen, mutta mä oon just sillon Rovaniemellä.. Ajateltiin kuitenkin, että voitaisiin tätä yhdessä "juhlistaa" vaikka menemällä lauantaina johonkin syömään. Mä oon suunnitellut ensi viikolle nyt, että tulisi ne kolme postausta normaaliin tapaan, mutta tottakai koeviikon ja todella tärkeän pelin takia suunnitelmat voi muuttua. Mä toivotan kaikille vielä tsemppiä koeviikoille ja ihan mahtavaa syksyä
2
 Takki-New Yorker
Mekko-Me&i
Legginssit-Cittari
Kengät-House of Lola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti