3.9.2016

MONTHLY FAVORITES-AUGUST 2016

Ensimmäisen kuukauden suosikit-postauksen aika. Elokuussa oon ostellut hirveesti kaikkea uutta ja oli vaikea päättää, että mitä kaikkea otan mukaan tähän postaukseen. Mietin, että voisin tehdä erillistä postausta tai videota kaikesta mitä oon nyt kesällä ostellut, jos se kiinnostaisi teitä lukijoita?
Kuukauden suosikit-postauksia ajattelin julkaista kuukausittain sitä mukaan, onko jotain erityisiä mainitsemisen arvoisia tuotteita tai muita juttuja kertynyt.
1
Makeup Revolution, ultra sculpt & contour-paletti. Tän kasvopaletin ansiosta varjostus ja korostus on tullut osaksi mun joka päiväistä meikkirutiinia. Tykkään kaikista kolmesta sävystä ja oon käyttänytkin ahkerasti. Varjostus sävykin on ollut hyvä, eikä liian oranssi.
Makeup Revolution, i love chocolate-paletti. Pahoittelen peilin ja paletin törkyisyyttä! En tajunnut/huomannut, että se noin pahasti otti kameraan. Tää suklaapaletti on niin helppo ja käytännöllinen paletti, että oon napannut sen useammin kuin muita paletteja mukaan kun olen mennyt Eerolle yöksi. Kotona mä käytän vähän kaikkia paletteja sekasin mieleni mukaan.
Mun olisi tehnyt mieli ottaa kaikki uusista meikeistä tähän, mutta nää kaksi on ainakin ollut joka päiväisessä käytössä.
2

Essence, Eye blender-sivellin. Ostin tän heinäkuussa Tokmannilta ja on ollut kyllä lemppari häivytyssivellin siitä asti. Sopivan iso ja ihan älyttömän pehmeä! Sopii mun mielestä täydellisesti just blendaamiseen.
L'Oréal Paris, Brow artist plumber. Tän ostin samaiselta reissulta edellisen siveltimen kanssa. Mulle kulmakarvageelissä pitää olla pieni se harjasosa tai muuten sotken ihan hirveesti. Tässä se on pieni ja tää myös pitää kulmakarvat paikallaan koko päivän. Mukana on pieniä kuituja, jotka saa kulmakarvat näyttään vielä täyteläisemmiltä. Mä tykkään!
Oriflame,  Everlasting foundation. Tää kyseinen meikkivoide on ollut mulla pidemmän aikaa, muttanyt vasta heinä-elokuussa oon ottanut sen käyttöön ja oon tykännyt hirveesti. Meikkivoide on just oikeen sävynen mulle, pysyy hyvin ja on sopivan ohutta, mutta peittävää. On mun mielestä ehdottomasti kokeilun arvoinen.
Nyx, wonder pencil. Ekaksi kun mä näin tän niin ajattelin, että mulla ei olisi käyttöä tommotteelle. Kuitenkin kun sen päädyin ostamaan, niin on se siitä asti kulkenut mukana arkimeikissani. Käytän tätä kulmakarvojen viimeistelyyn (eli rajaamalla, siistimällä), vesirajaan ja huulipunan siistimiseen (rajaamalla). On siis tosi käytännöllinen. Tätähän voisi vielä esim. käyttää peittämään näppylöitä.
Essence, huulipunat sävyssä 06 ja 07. Molemmat on ollut tosi hyviä arkipunia ja pigmenttisiä. Nää onkin ollut lähes päivittäisessä käytössä yhdessä essencen huultenrajauskynien kanssa.
3
Simple, meikinpoistoliinat. Huomasin Helsingin reissulla, että XXL:n kaupassa oli 2kpl meikinpoistoliinoja 4.95€ ja ostin kokeiluun, kun niitä menee kuitenkin koko ajan. Nää meikinpoistoliinat on parhaimmat mitä oon kokeillu. Poistaa meikit loistavasti ja on pehmeitä. Näitä ostan jatkossakin, heti kun tulee vastaan.
L'Oréal Paris, ihonhoitosarja. Nää on ollut mulla käytössä kohta jo vuoden ajan. Keväällä/alku kesästä, jouduin pitämään taukoa kun en päässyt kauppaan ostaan näitä. Nyt kun ostin taas loppukesästä niin mun iho näyttää taas jo paremmalta. Sopivan hellä eikä kuivata, mutta kuitenkin puhdistava. Puhdistaa myös meikin, mutta mä puhistan ne jo etukäteen meikinpoistoliinoilla ja pesen sitten vielä tällä. Voin suositella kaikille seka/normaali-ihosille! 
4


Kalenteri ja treenivihko. Nää otan suosikkeihin siksi, että nyt elokuun aikana oon saanut kaikki asiat niin hyvin järjestykseen ja arjen rullaamaan näiden avulla. Mulla lukee kalenterissa käytännössä kaikki ja oon suunnitellut viikot jo valmiiksi aina etukäteen. Treenivihkossa mulla on jokainen treeni valmiiksi suunniteltu ja kirjaan sinne aina ylös painot jne, jotta muistan millä oon yleensä tehnyt. Sieltä näkee hyvin myös kehityksen.
5

♥ Mulla hajos mustat farkut joskus viime keväänä enkä saanut aikaan ostaa uusia kuin vasta nyt elokuun alussa. Ja siitä päivästä lähtien on ollut päällä tosi paljon. Ostin ennen Bikbok:n mustia korkeevyötäröisiä stretch-farkkuja. Laitoin Nordic style & beauty-ryhmään kyselyä mustista farkuista ja näitä Gina tricot:n Mollyja kehuttiin paljon. Ostin testiin ja nää on ollut ihan super hyvät. Ja puolet halvemmat (29.95e)
♥ Elokuun luottoneule oli Cubuksen aleista ostettu valkoinen v-kaula-aukkoinen neule. Maksoi 15e alennuksineen. Ärsyttävää ettei ollut muissa väreissä enään kokoja kun menin kattelemaan. Tää mun tekis mieli pukea päälle joka päivä.
6
 Kirppikset ja kirppislöydöt. Mä oon kävin viime kuun aikana muutamaan kertaan Riihimäen femmatorilla. Yksi löytö oli myös Facebook-kirppikseltä. Kaikki näistä vaatteista (ja kengät) oli käyttämättömässä kunnossa ja oon käyttänyt jokaista paljon. Viimeisenä kahdet Husky Bananan urheilulegginssit 5e kpl!

Muita suosikkeja:
Pinterest. Tähän oon ollut aivan koukussa ja oon myös saanut älyttömästi inspiraatiota kyseisestä sovelluksesta. Oon luonut erilaisia kansioita ja tallentanut hirveen kasan kuvia sinne jo lyhyen ajan sisään. Mut siis löytää käyttäjällä @pilvipikivirta
Nordic style & beauty-facebook ryhmä. Jokaisen naisen tai kauneudesta kiinnostuneen kuuluisi olla tässä ryhmässä. Sieltä saa hirveesti vinkkejä ja tipsejä. Tähänkin oon ollut viimeisen kuukauden aikana todellakin koukussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti