9.10.2016

40+ LEFFAVINKKIÄ

Jotkut ei välttämättä tiiä, että mä olen oikeesti ihan hullu leffafani. Katotaan Eeron kanssa hirveesti leffoja ja erilaisia sarjoja yhessä. Nyt alkaa olemaan semmoiset säät ja illat, että mikään ei oo parempaa kuin katsoa leffoja hyvässä seurassa, villasukat jalassa, viltin alla ja teekuppi kourassa. Näinpä mä kokosin teille hirveän kasan leffoja, mitä mä suosittelen. Löytyy toimintaa, romanttista, komediaa ja lastenleffoja. Oikeestaan melkein kaikkea muuta kuin kauhua, koska sitä mä en katso. Näistä ois kiva tehdä semmonen "sarja", että silloin tällöin julkaisisin tämmösen "kokoelman" hyviä leffoja, koska en tietenkään nyt muista mainita kaikkia. Toivottavasti saatte näistä jotain vinkkejä!

1. Now you see me 1 & 2 (Suuri puhallus 1 &2)
2. Inception
3. White house down
4. London has fallen
5. John Wick
6. American Sniper
7. Elysium
8. Jack Reacher: Tappajan jäljillä
9. Riddickin aikakirja
10. Hobitit
 11. Musta noita
12. National Treasure: Salaisuuksien kirja
 13. Dracula Untold
14. Lumikki ja metsästäjä
leffat1
15. New Year's Eve
16. Upside down
17. Mitä odottaa kun odotat
18. Morsiusneidot
19. Change up
20. Perjantai on pahin
21. 17 again
22. Naapurit (1 & 2)
23. Jump Street (21 & 22)
24. Get Hard
25. Millerit
26. Luokkakokous
27. Ted (1 & 2)
leffat2 28. R.i.P.D. -Haamukytät
29. Deadpool
30. Pirates of the Caribbean (kaikki)
31. Harry Potterit (kaikki)
32. Twighlight (kaikki)
33. Nälkäpelit (kaikki)
34. Outolinnut (kaikki)
35. The 5th Wave
36. Labyrintit (molemmat)
37. Frozen
38. Lorax
39. Nemoa etsimässä (oon nähnyt vaan ekan :( )
40. Poutapilviä ja lihapullakuuroja (1 & 2)

2 kommenttia:

  1. Oon nähnyt lähes kaikki noi leffat, mut vois laittaa muistiin ne, jota en ole sattumoisin nähnyt :) Kivan monipuolisesti oot listannut leffoja!

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah! Noi on kyllä semmosia, jotka jokaisen täytyykin katsoa ;-) Kiitos paljon♥

      Poista