10.10.2016

FALL MOOD

1
Iltaa ihanat♥ Olin täänän ystävän kanssa pitkästä aikaa kuvaamassa päivän asuja ja itse asiassa oon sopinut toisenkin ystävän kanssa, että mennään kuvaamaan tällä viikolla. Nyt siis on asukuvia luvassa paljon. Toisaalta, otsan takia en oo pystynyt tekemään urheilupostauksia enkä oikein meikkijuttujakaan, eli on ihan hyvä, että edes tämmösiä on tullut :-D
Mun tää koko päivä on ollut ihan hirveen sekava ja kiireinen, vaikka en oikeastaan ole tehnyt juurikaan mitään ihmeellistä. Kokoustanut yhdessä oppilaskunnan kanssa, käynyt vetämässä treeniä ja sitten istunut koneella lähettämässä ja muokkaamassa kuvia eteenpäin. Nyt istun jälleen samaisessa spotissa kuin viime postausta tehdessä, Eeron sängyllä, ja matikan läksyt odottelisivat vieressä tekijäänsä. 
4 2
Mä ajattelin kokeilla 5-jakoista treeniohjelmaa nyt futistauon aikana. En tiiä tuleeko siitä mitään vai osoittautuukose olemaankin ihan hyvä. Tosiaan, mä en näistä asioista sinänsä mitään tiedä, mutta tykkään silti itse suunnitella treeniohjelmani ja treenini. Jos nämä treenit osoittautuukin hyväksi, niin voisin tehdä niistä taas joitain treenipostauksia (?). Myöskin ideana tässä tulevaisuudessa olisi toteuttaa jonkin näköistä meikkitutoriaalia videon tai kuvien muodossa. Tällä hetkellä odotan postista Carli Bybelin palettia! Joten siitä tulee varmasti jotain meikkiä ja esittelyä. Toivoisin, että jos teillä herää ideoita postauksiin (esim. arkikampauksia?), niin laittakaa ihmeessä mulle tulemaan johonkin päin someja niin toteuttaisin sitten teidän toiveita. 
3a TAKKI-NEW YORKER
TOPPI-GINA TRICOT
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-HOUSE OF LOLA
HUIVI-CUBUS

2 kommenttia: