1.10.2016

MONTHLY FAVORITES-SEPTEMBER 2016

Taas ollaan päästy yksi kuukausi eteenpäin ja olisi aika näyttää teille mun tän kuun suosikkeja. Tässä kuussa suosikeiksi tiensä on löytynyt ehkä vähän outojakin asioita, mutta esittelenpäs kuitenkin. Toivottavasti tykkäätte!

7b
♥ Uus harmaa neule Gina Tricotilta. Tää on tullut ihan mun lempparineuleeksi sen valkoisen neuleen rinnalle, mistä puhuin viime kuun suosikeissa. Oon ettinyt harmaata isoa neuletta jo jonkin aikaa, mutta tää tosiaan iski silmään ja on ihan mun näkönen!
1
L'Oréal Parisin Pure Clay Maskit. Mulla on näistä toi musta (heleyttävä ja epäpuhtaudet poistava) ja punainen (kuoriva savikasvonaamio). Mun iho on tämmönen pintakuiva sekaiho ja oon yhdistellyt noita sillain sekasin. Aluksi mä säikähin, että mitä hittoo, kun tuli näppyjä. Mutta kun oon nyt jatkanut käyttöä niin oon tykännyt hirveesti! Etenkin toi musta todellakin syväpuhistaa ja kirkastaa.
2
Partylite Kielletyt hedelmät-sarjan viikunan tuoksuiset tuikkivat. Oon nyt syyskuussa ruvennut polttamaan kynttilöitä enemmän ja nää on ollut kovassa käytössä. Tuoksuherkille nää on ehkä vähän voimakkaan tuoksuiset, mutta itse oon tykännyt hirveesti. Nää on ollut mulla melkein joka ilta nyt palamassa samalla kun katson youtube-videoita ja juon teetä.

3 Pilatesrulla. Siis herranjestas, en tiiä miten oon voinut elää ilman tätä. On ollut erittäin kovassa käytössä ja oon vihdoin oppinut käyttään tota. Aluksi se oli tosi kömpelöä ja ei niin sujuvaa, mutta nykyään on kyllä tosi hyvä ja toimiva. Mun on Intersportista ja maksoi mun muistaakseni n. 30€.
4
Cubuksen pörrösukat. Taisin edellisessäkin postauksessa näistä mainita. En oo oikeestaan voinut olla syyskuussa mitään iltaa ilman noita sen jälkeen kun ne ostin. On ollut ahkerassa käytössä ja pitää varmaan harkita, että ostaisin toisen parin lisäksi.
8
Everestin fleece. Sillon kun oltiin Eeron kanssa shoppailemassa ostettiin molemmat tämmöset samanlaiset Stadiumilta. Ja ai että! Mä oon oikeestaan elänyt tossa fleecessä ja pörrösukissa sen jälkeen. Just naureskelinkin yks päivä kaverille, kun se on ihan suklaassa ja meikeissä koko ajan. Ja on ihan lämmin ja pehmeä talveksi. Se on ollut myös täydellinen kun menee salille, ettei kerkee tuleen kylmä matkalla.
6
♥ Suklaasta puheen ollen. Mun tän kuun ehdoton herkkusuosikki on ollut tää Maraboun Daimsalmiakki-suklaa. Näitä onkin tässä kuussa tullut syötyä ehkä vähän turhankin monta levyä... En voi kun suositella jokaiselle joka tykkää suklaasta ja salmiakista.
5
L'Oréal Professionnel Pro-keratin refill hiusnaamio. Sain tän synttärilahjaksi mun hyvältä ystävältä. Ja siis tuoksu on mahtava ja toimii loistavasti. Laitan hiusnaamion n. kerran viikkoon ja tää on ollut joka kerta käytössä sen jälkeen kun sen ystävältä sain. En voi kun suositella! Kun tää loppuu pitää varmaan käydä ostamassa lisää mutta vaan vähän isompana. 

Muita suosikkeja:
♥ Vain elämää! Ihan mun lemppariohjelma näin syksyisin.
♥ Suits-niminen sarja Netflixissä. Tätä mä ja Eero ollaan nyt jumituttu katsomaan. Semmosta lepposta katseltavaa, joka sopii varmasti kaikille. 

Lempparibiisejä:
♥ Chisu- Polte (Vain elämää)
♥ Ellinoora- Elefantin paino
♥ Anna Puu- Sama nainen (Vain elämää)
♥ Nicki Minaj-  Grand Piano
 

2 kommenttia:

  1. Oi oi miten ihania kuvia ja tosi kivoja suosikeita <3 Toi harmaa neule on aivan täydellinen!

    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista