19.10.2016

BRAID BUN & PLUM LIPS

2 6 7
Ihanaa keskiviikkoa teille♥ Mun aamu ja aamupäivä on alkanut ihanan rauhallisesti. Sain kerrankin nukuttua pitkään kotonakin. Okei, se voi myös johtua siitä, että eilen venyi vähän myöhään uutta ulkoasua tehdessä tänne blogiin. Mitäs muuten pidätte? Siihen saattaa kyllä ehkä tulla vielä vähän muutosta ja hienosäätöä lähipäivinä. Tänään aamulla oli myöskin niin ihanan näköstä ulkona, että oli pakko vetää meikit naamaan ja lähteä kuvaamaan taas asua pikkusiskon kanssa. Sain vihdoin kokeiltua kunnolla myös "uutta" huulipunaa, jonka sain kaveriltani synttärilahjaksi. Oon ehkä vähän vierastanut noin tummaa, mutta tänään se näytti ihan hyvältä. Tänään on jotenkin kaikki lähtenyt superhyvin käyntiin.
5 4
 TAKKI-ONLY
NEULE-H&M
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-SEPPÄLÄ
KORVAKORUT-GINA TRICOT

Mulla on jotenkin ihan hirveesti inspiraatiota ja innostusta tätä blogia kohtaan tällä hetkellä. Toivottavasti se heijastuu myös teille tänne. Teitä on myös tullut mukavasti lisää nyt viime päivinä. Kiitoksia ja tervetuloa lukemaan♥ Ja jos jostain syystä ette halua blogiini liittyä lukijaksi, mutta haluatte pysyä mukana postauksista, niin tein instagramiin eilen (yöllä) blogille oman käyttäjän @pilvipikivirta. Sinne tulen nykyään infoomaan postauksista ja semmosista jutuista. Mä pyrin siihen, että syysloman jälkeenkin postauksia ilmestyisi vaikka n. 4-5 kpl viikkoa kohti.
1 3
Ainiin! Mä voitin lipun i love me-messuille yhdestä blogista ja oon menossa sinne lauantaina. Mun on pitänyt mennä noille messuille jo monena vuonna, mutta en oo vaan saanut aikaan. Odotan ihan hirveesti! Onks teistä monikin tulossa? Ja mitä vinkkejä antaisitte näin "ensikertalaiselle"?  

11 kommenttia:

  1. Tosi kiva ulkonäkö tällä sun blogilla nyt :) ja hienoja kuvia!

    https://prepula.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  4. oi sie oot niin älyttömän kaunis! Tuo sinun huulipuna on super herkku<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!♥ Juu siitä osottautuikin aika nätti 😊

      Poista
  5. I H A N A huulipuna!! ♥ aivan valtavan kaunis sävy, oon ihan rakastunut syksyn myötä tummiin puniin :') ja rento nuttura on kans aivan ihana, täydellisen huoleton kampaus :) mä kans väänsin uuden ulkoasun kanssa yhden kokonaisen päivän, huhhuh mitä säätämistä oli :'D sun uusi ulkoasu näyttää kyllä tosi ihanalta, varsinkin banneri on kovasti mun mieleen ♥

    http://sadepisaroitaniitynkukkasilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon♥ Tämmönen kommentti piristää aina nii paljon :-) Yllätyin itsekin kuinka kivalta tuo huulipuna ja nuttura lopulta näytti, koska ne oli niin äkkiä sutaistuja... Hahah! Jep. Ulkoasuun sää kyllä aikaa väännettyä vaikka kuinka ja mä yleensä kykenen siihen vasta yöaikaan :-D Kiitos♥

      Poista
  6. Upee meikki ja ihanaihana asukokonaisuus <3

    VastaaPoista