20.11.2016

3 LOOKKIA PIKKUJOULUIHIN

Mä rakastan koota asuja ja kerätä inspiraatiota sitä kautta ihan arkielämässäni. Rakastan myös meikkien kanssa räpeltämistä ja hiustenlaittoa. Päätin tänään yhdistää nämä mun innostuksen kohteet ja koota teille kolme erilaista pikkujoulu-lookkia.

Nyt myös  pikkujoulut alkaa  olemaan aika ajankohtainen asia, joten apua asuun, kampauksiin ja meikkiin kaivataankin varmasti. Tein nää lookit pääasiassa asun ympärille ja tykkään lopputuloksesta paljon. Kaikki lookit on semmosia, mitä mä voisin ehdottomasti käyttää jos mulla jotkut pikkujoulut olisi. Kaikkien asujen vaatteet on myös sellaisia, jotka voisivat hyvin olla tällä hetkellä mun ostoslistalla. Värit asuissa ei ole mistään räikeimmästä päästä, sillä pukeudun tosi neutraaleihin väreihin yleensäkin. Mä pyrin luomaan kolme vähän erilaista lookkia, jotta jokaiselle löytyisi jotain inspiraatiota. 

Näistä lookeista päätin myös tehdä sarjan, jossa tästä postauksesta lähtien joka sunnuntai, julkaisen aina yhden lookin meikki- ja hiustutoriaalin. En viitsinyt niitä tähän änkeä, sillä muuten yhdessä postauksessa olisi ollut liikaa sisältöä. Miltä tämmöinen kuulostaisi?♡ 

1
ASU 1
T-PAITA-TÄÄLTÄ / HOUSUT-TÄÄLTÄ / LAUKKU-TÄÄLTÄ / KENGÄT-TÄÄLTÄ / KORVAKORUT-TÄÄLTÄ

Ensimmäisessä lookissa mä inspiroiduin täysin tosta paidasta ja sen ympärille lähdin kokonaisuutta luomaan. Halusin lopputuloksesta rennon, mutta siistin ja mielestäni onnistuin hyvin tavoitteessani. Meikkiin lähdin hakemaan samanlaista värimaailmaa kuin paidassa. Paidan hohtavasta pinnasta inspiroiduin myös hieman glitterisempään ja pronssiseen lookkiin.

2
ASU2
PAITA-TÄÄLTÄ / HOUSUT-TÄÄLTÄ / KENGÄT-TÄÄLTÄ / LAUKKU-TÄÄLTÄ / KORVAKORUT-TÄÄLTÄ

Toiseen kokonaisuuteen lähdin hakemaan ehkä eniten semmosta suuntaa, mitä jokaiselta voisi löytyä jo vaatekaapistaan. Huoliteltu meikki ja kampaus viimeisteli lopputuloksen hyvin ja ulkoasusta tuli tarpeeksi siisti, mutta sopivan rento. Mä oon itse miettinyt jo pitkään tommosia kiiltopintaisia housuja, mutta en oo vielä viitsinyt ostaa, joten halusin tuoda ne tähän asuun.

3
ASU 3
MEKKO-TÄÄLTÄ / SUKKAHOUSUT-TÄÄLTÄ / KENGÄT-TÄÄLTÄ / KORVAKORUT-TÄÄLTÄ

Kolmanteen kollaasiin halusin luoda lookin, joka sopii astetta juhlavampaankin tilaisuuteen. Kaunis mekko ja halu tehdä nutturakampaus toimi tähän lookkiin inspiraationa. Tottakai, kun pikkujouluista on kyse, niin halusin laittaa myös punaiset huulet! Punaisista huulista taas lähdin rakentamaan vähän tummempaa meikkiä ja lookki olikin jo valmis.

Asujen lähteenä toimi Esprit ja kampausten ja meikkien inspiraatiota keräsin Pinterestistä. Mun Pinterestin löydätte painamalla TÄSTÄ ja se löytyy myös blogin sivusta somenappuloista. Puhuin TÄSSÄ postauksessa, että käyttämäni aika postaukseen vaihtelee paljon. Ja nyt täytyy mainita, että mulla ei ole ikinä mennyt näin kauaa yhteen postaukseen kuin tähän :-D

Mikä näistä kolmesta oli just sun lemppari? Ja minkä lookin tutoriaalit haluisit nähdä ensimmäisenä? Toivottavasti tykkäsitte ja löysitte inspiraatiota omiin juhliinne

Ps. Mun täytyy myöntää, etten ole nyt useampaan vuoteen ollut pikkujouluissa... Ehkä pitäisi itse järkätä semmoset ;-)

4 kommenttia:

  1. Ihania asuja! Jokaisen voisin kuvitella päälleni pikkujouluihin. Ehkä eniten kuitenkin tuo keskimmäinen vakuutti, vähän tosin laittoi naurattamaan kun päältä löytyy nyt jo tummanpunainen paita ja samalaiset housut mitä kuvassa. :D Ihanat hiukset sinulla ja nättejä meikkejä!


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Hahah! Itsellänikin löytyy samanvärinen paita ja housut toivelistalta.

      Poista
  2. Vautsi, mitkä lookit! Ja pakko hehkuttaa erityisesti tuon vikan lookin meikkiä ja kampausta, ovat aivan superhienot <3 Kolmannen lookin tutoriaalia odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:-) Kolmannella voisin siis aloittaa!

      Poista