7.11.2016

SYITÄ HYMYILLÄ

Eiks se niin mee, että sillon kun ei hymyilytä niin pitää etsiä syitä hymyilemiseen? Niin ainakin mun mielestä, joten tässä tulee mun syitä hymyyn.


2- Tänne satoi lumet maahan viime viikolla. Mä rakastan lumisadetta ja iltakävelyjä lumisateella.

- Siirryttiin marraskuun puolelle, joten nyt saa ruveta kuuntelemaan joululauluja ja höpöttämään joulujuttuja. Ja mun lempijuhla onkin joulu, joka lähestyy kovaa vauhtia.

- Tällä viikolla meillä on koulussa teemaviikko meneillään, joten voin unohtaa asukriisit täksi viikoksi.

- Oon ruvennut kävelemään enemmän. Yhdessä vaiheessa en oikeesti kävellyt mihinkään vaan liikuin aina autokyydillä.

4

- Tän viikon suunnitelmat on valmiina ja epäselvyyksiä ei juurikaan ole vielä paljastunut.

- Koulussa asiat helpottaa pian, sillä meillä alkaa 3.jakso muutaman viikon päästä ja se tulee olemaan tosi helppo.

- Sain siivottua vaatekaappini viikonloppuna ja tyhjennettyä turhia vaatteita pois.

-  Sain myytyä vanhojentanssimekon.

1 5

- Löysin loistavan sovelluksen treenaamiseen viikonloppuna. 

- Mulla on postauksia kuvattuna valmiiksi, joten vältyn hetken pimeästä stressaamisesta.

- Oon ruvennut hahmottamaan enemmän mitä haluan elämältä ja mitä mun tavoitteeni vaatii ja mitä pitää jättää pois.

- Mä oon myös löytänyt suunnan tyylilleni pukeutumisessa ja blogissa jota haluan lähteä toteuttamaan.

6 3
 HUIVI-PIMKIE
TAKKI-STOCKER
NEULE-H&M
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-RIEKER

- Poltin vihdoin yhden kynttilän loppuun, joten nyt viitsin taas polttaa muitakin välillä (hahah).

- Tästä mun otsa-arvestani ei tullutkaan niin paha mitä pelkäsin ja odotin.

- Oon vihdoin saanut haalittua ja osteltua niin paljon, etten keksi oikein enään mitään "pakko ostaa" juttuja.

- Sain itseni salille tänään tekemään jalat, vaikka väsyttikin.

- Suurin syy hymyillä on mun rakastava poikaystävä ja huolehtivat ystävät♡

2 kommenttia: