11.11.2016

MUN JOULULAHJATOIVEET

Oon tänä vuonna jotenkin erityisen aikaisin virittäytynyt joulufiilikseen ja nyt joululaulujen soidessa korvista ajattelin sittenkin vielä toteuttaa yhden osan näitä joululahja-postauksia. En ole suoraan pyytänyt mitään tänä vuonna joululahjaksi enkä tiedä tulenko pyytämään, mutta halusin silti koota tämmöisen "listan" itselle ja teille mun joululahjatoiveista. Tätä blogia seuraa kuitenkin jotkut mun sukulaisetkin niin tästä voi olla apua vähän heillekin. 

1




♡ Kokosin aika listan erilaisista paleteista, joita himoitsen. Morphen 35O, Too Facedin Chocolate bar ja kaikki Urban Decayn Naked-paletit! 
♡ Kosmetiikka lahjapakkaukset
♡ Meikkien säilytyslokerikkoja
♡ Astioita. Kerään tällä hetkellä pääosin Teeman valkoista.
♡ Puhelimeen uudet kuoret. Vanhat alkaa olla aika huonossa hapessa. Ps. Mun puhelin on LG G4 ;-)
♡ Kuulokkeet. Tämmöset oon ajatellut viimeistään ostaa joulun jälkeen itse.
♡ Suklaata!!

2

♡ Uusi musta pikkulaukku
♡ Neulemekko
♡ Pipo
♡ Saapikkaat
♡ Villakangastakki 
♡ Lippis
♡ Treenivaatteita
♡ Salihanskat
♡ Töpppöset
♡ Pörrösukat
♡ Yöasu

3
♡ Kynttilöitä
♡ Taulu (johon saan sitten rakkaista henkilöistä kuvia)
♡ Torkkupeitto
♡ Uusi tuoli
♡ Meikkaamista ajatellen söpö hiuspanta
♡ Alusvaatteita
♡ Lahjakortteja kasvohoitoon, vaate- ja meikkikauppaan jne...
♡ Ensi vuodelle kalenteri
♡ Kirjoja. Kauneus-, muoti-, terveys ja jopa tietokirjoja. Ja tietysti ihan romaaneja :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti