2.11.2016

MONTHLY FAVORITES-OCTOBER 2016

Mä aluksi aattelin, että mulla ei löytyisi viime kuulle suosikkeja tarpeeksi postauksen julkaisemiseksi. Kuitenkin tänään koulun jälkeen rupesin oikein ettimään, että olisiko mulla mitään ja nyt sain postauksen aikaan. Loppujen lopuksi näitä oli aika paljonkin ja piti jättää pari juttua kuvistakin pois. Mun teki muutenkin hirveesti mieli tulla höpöttelemään teille vähän rennomin kun tuntuu, että hetkeen tämmöstä ei oo tullut. Mä itseasiassa kuvasin eilen asukuvat ja tarkoituksena oli pelkkä höpöttelypostaus, mutta en tykännytkään kuvista, joten poikkeuksellisesti julkasen nyt keskiviikkona postauksen. Oon siis pyrkinyt siihen, että postauksia tulisi ma, ti, to, pe ja su. Näistä suosikeista tuli tällä kertaa aika kosmetiikka painoitteisia, mutta niin mun lokakuu olikin. Eiköhän mennä katsomaan mun viime kuun suosikkeja♡

1 2
Ensimmäisenä huulipunasuosikkeja. Mä oon tässä kuussa ja oikeestaan koko syksyn aikana tykästynyt ihan hirveesti huulipuniin. Oikeestaan meikki tuntuu aika orvolta jos en laita huulipunaa jostain syystä. Ensimmäisenä (vasemmalta päin) on Avonin Everlasting-huulipuna sävyssä Totally twig. Tää on aika uusi, mutta on ollut huulilla monia kertoja lyhyen ajan sisällä. 
Seuraavana on Estee Lauderin pure colour long lasting-huulipuna sävyssä Rose tea. Tän sain mun mummilta, kun se oli jäänyt hänelle käyttämättömäksi. Kotona vasta huomasin, että tää ja Avon on aika samansävyiset (hups), mutta Avon astetta punertavampi kun taas Estee Lauder rusehtavampi ja kylmempi. Tääkin löysi nopeassa ajassa tiensä mun suosikeiksi. 
Viimeinen on hieman värikkäämpi mitä yleensä pidän. Eli kyseessä on Nyx soft matte lip cream sävyssä 18 Prague. Tätä huulipunaa oon tykännyt käyttää silloin kun en jaksa silmiin niinkään panostaa, mutta haluan näyttää meikatulta. Kannattaa kokeilla tätä tipsiä hieman laiskempina aamuina ;-) 

3
Viime kuussa mä poltin paljon kynttilöitä ja tässä on kuva yksistä tuikuista. Mä poltin siis monia erilaisia, mutta en kaikkia viitsinyt ottaa kuvaan. Nää tuikut on Partyliten tuikkivia tuoksussa cinnamon orange. Mulla on muuten yhtä kynttilää lukuunottamatta kaikki kynttilät Partyliteltä!

4
Mulle on kertynyt jostain syystä ihan hirveä määrä suklaan ja kookoksen tuoksuista kosmetiikkaa. Ensimmäisenä on i love me-messuilta ostettu Treacle moon suihkugeeli tuoksussa dusted cocoa heaven. Tää on ollut todellakin ihan taivaallisen ihana tuoksu ja tuoksuu muuten vielä suihkun jälkeenkin! 
Sain vanhemmiltani Venäjän tuliaisena vartalokuorinnan tietysti suklaan tuoksuisena. Tän merkki taitaa olla tuo Delicare. 
Viimeisenä on näistä uusin eli Avonin yleisvoide. Mulla loppui naamarasva vähän aikaa sitten ja oon käyttänyt tätä nyt väliaikaisesti. Illan ja aamun paras hetki on nykyään kun saa laittaa tota naamaan ja tuoksua taas suklaalle jonkun aikaa. Lisäksi tää tekee mun mielestä tosi kosteutetun ihon.  Eipä taida jäädä kellekään epäselväksi mikä on mun lemppari tuoksu saatika herkku...

5
Mun lemppari meikinpoistoliinat pääsi loppumaan tossa lokakuun alussa ehkä? Ja sitten jouduin käyttämään lähikaupasta saatavia Lumenen vastaavia. Kaverini toi Helsingistä "tuliaisena" näitä mulle ja ai että! Näitä ei voi korvata kyllä enään mikään. Kyseessä on Simplen kind to skin-meikinpoistoliinat.
Esittelin Avonin kuorinnan tässä ostospostauksessa. Ja oon tätä Avonin pore penetrating-kuorintaa käytellyt sen jälkeen pariin kertaan. Se virkistävä fiilis kuorinnan jälkeen on niin parasta, että mun oli ihan pakko laittaa tää suosikkeihin myös!
6
Ostin i love me-messuilta myös testiin ensimmäistä kertaa (Cocovi:n) kookosöljyn. Oon löytänyt tälle hirveesti erilaisia käyttötarkoituksia ja on ollut lähes päivittäisessä käytössä. Käytän mm.  smoothiessa, naamarasvana öisin ja hiusmaskina. Jos haluutte tästä postausta niin voin tehdä ehdottomasti!
Mulla loppui pitkään käytössä ollut hiuksiin jätettävä hoitoaine. Sen korvaajaksi ostin kokeiluun tän Schwarzkopf:n hiusöjyn ja oon tykännyt kyllä paljon! Mä käytän tätä kosteisiin hiuksiin aina illalla ja hiukset on ihanan pehmeet ja silkkiset käytön jälkeen. 

7
Mä ajattelin jonkun aikaa, että mun ainaiset pääkivut johtui hajuveden käytöstä, että olisin herkkä hajusteille. Sitten lopetin kokonaan hajuveden käytön aika pitkäksikin aikaa, mutta totesin ettei se helpottanut oikeestaan yhtään. Ja nyt oon uskaltanut käyttää taas hajuvesiä ja tää Britney Spearsin Fantasy-hajuvesi on ollut ihan mun lemppari. Mä ihastuin tähän jo muutama vuosi sitten, kun mun paras kaveri käytti tätä aina.
Jälleen yksi i love me-messuostos. Mä oon oikeesti tosi positiivisesti yllättynyt, kuinka hyvin tää Elfin Eyelid primer toimii! Mun mielestä tää todellakin pitää silmämeikin paremmin paikallaan!

8
Viimeisenä parit asusteet ja yksi vaate. Mä ostin H&M:ltä lokakuun alussa kai (?) tän kynähameen ja tää on oli ihan lemppari lokakuun! Sopivan siisti ja samaan aikaan älyttömän rento. Nyt vaan kun ilmat kylmeni, niin en oo viitsinyt laittaa... Tää näkyy tässä asupostauksessa.
Viileiden ilmojen pelastus on ollut tää Cubuksen iso kaulahuivi, jonka ostin jo joskus alkusyksystä. Mä oon tykännyt myös käyttää tätä koulussa, jos onkin kylmä sisällä. 
Mä mietin pitkään, että haluaisin kokeilla jotain hiuspantaa ja ostinkin sitten i love me-messuilta tämmösen hiuspannan. Oon käyttänyt tätä lähinnä kotona esim. meikatessa, mutta eilen mä pistin sen kouluunkin ja ihastuin täysin sen helppouteen. En tykkää aina pitää hiuksia kiinni, mutta haluan otsatukan pois silmiltä niin tää oli ihan täydellinen siihen! Aion ehdottomasti hankkia jonkun toisenkin tämmösen ja ehkä vähän nätimmän.

9
Viimeisenä haluan kiittää teitä! Mun viime postaus sai ihan hirveästi kehuja ja yllätyin kuinka paljon sitä käytiin lukemassa. Sain kuvan kukkakimpun tekstistäni meidän koulun opettajalta! Yhdeksi suosikiksi voisin vielä lisätä tän blogin ja teidät kaikki, aktiiviset lukijat ja kommentoijat! Kiitoskiitoskiitos♡

6 kommenttia:

  1. Heei, löysin vasta nyt sun blogin ja täytyy sanoo että tykkään! Sain hyviä vinkkejä sun favourite postauksesta ja lisäsin ne kokeiltava listalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hyvä, että löytyi testattavaa:-)

      Poista
  2. Wau miten upeita kuvia ja kiva postaus muutenkin! :)

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus ja ihanat huulipunasävyt!!

    http://pinja-eerika.blogspot.fi

    VastaaPoista