3.11.2016

LUOKKAKOKOUS 2

S6 S7

Pitkästä aikaa sain kuvattua asukuvia tänne bloginkin puolelle. Oikeestaan piti taivutella poikaystävää nappaamaan parit kuvat ennen leffaan lähtöä, sillä halusin päästä höpöttelemään teille tänään vielä. Me lähdettiin tänään jo 18 alkavaan leffanäytökseen, koska Eerolla oli menoja vielä nyt illalla. Käytiin katsomassa se uusi Luokkakokous 2-polttarit elokuva. Olin lukenut etukäteen sen olevan huonompi kuin ensimmäinen ja kommentit elokuvasta ei ollut muutenkaan niin lupaavia. Mä kuitenkin olin leffasta sitä mieltä, että ei se mikään huono ollut! Tottakai siinä oli joitain kohtia, mitkä ei ollut niin hyviä.

Tää viikko on oikeestaan ollut aika täynnä kaikennäköistä hulinaa ja musta tuntuu, että oon ollut jotenkin extra väsynyt. Uskon, että johtuu hieman lyhyemmän puoleisista yöunista ja valon vähäisyydestä. Tuo jälkimmäinen rupee tuottamaan vaikeuksia myös blogin kuvien kanssa. Kouluun mennessä on pimeää ja koulun jälkeen valo alkaa jo hiipua, joten kuvien kanssa on pitänyt pitää kiirettä. Mulla on onneksi huomenna koulussa lyhyt päivä ja suuntaan pitkästä aikaa salille koulun jälkeen! Huomenna on myös kaverini tuparit illemmalla ja nään taas tyttöjä pitkästä aikaa

S4 Scollage
HUIVI-H&M
NEULE-THE EARTH COLLECTION
TOPPI-CUBUS
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-CONVERSE
KORVAKORUT-GINA TRICOT
 
Mä sanoinkin jo viime postauksessa kuinka älyttömän onnellinen ja kiitollinen oon teistä lukijoista. Mulle tästä blogista ja bloggaamisesta on tullut ihan hirveen rakasta hommaa. Ootan oikeesti innolla aina uusien postauksien kirjoittamista ja oikeestaan tästä on tullut mulle tärkeä tapa purkaa ajatuksia ja saada ajatukset muualle. Mä myös oikeestaan oon ihminen, joka tykkää puhua asioistaan ja pyrinkin siihen, että se näkyisi myös täällä. Suurimpana motivaattorina mulle ootte te ja teidän päivää piristävät kommentit. Ja se, että tiedän kuinka moni mun tuttukin lukee mun tekstejä ja kuulen hirveesti ihmisiltä, joilta en odottaisi sitä kuulevan, että lukee mun blogia. Ja se jos mikä piristää aina! Ootte ihania ja tärkeitä jokainen♡ 
Ps. Vaikka vanhojen tanssit onkin vasta muutaman kuukauden päästä niin olisiko teillä innostusta lukea vinkkejä jo näin etukäteen, että miten varautua?? Tanssin siis itse jo viime vuonna :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti