15.11.2016

TIISTAIFIILIKSIÄ

Mä kirjoitin sunnuntaina jo eräänlaista kuulumispostausta. Ajattelin, että olisi kiva kuitenkin puhua vähän kuulumisista vielä tälläin yleisestikin. Tässä on kuitenkin taas monenlaisia juttuja tapahtunut sen jälkeen kun viimeksi oon kuulumisiani teille höpötellyt.

7

Päällimmäisenä tässä vaiheessa jaksoa kaikilla lukiolaisilla alkaa varmasti pyörimään ajatukset koeviikosta ja jakson päättymisestä. Mulla alkaa koeviikko tasan viikon päästä maantiedon kokeella. Sitä seuraa matikan, kemian, biologian ja englannin koe eli luettavaa on paljon. Tää jakso on siis ollut tosi täynnä ja paljon luonnontieteitä. Mä en oo oikeestaan aloittanut vielä  mistään, mutta tänään varmaan avaan kirjan ekan kerran lukemisen merkeissä. Tai on vähän niin kuin pakko :-D Suurimpana motivaattorina koulua kohtaan mulla on tällä hetkellä ensi jakso. Se tulee olemaan ihanan helppo ja rento, mikä sopii paremmin kuin hyvin tällä hetkellä.

Toinen iso asia tällä hetkellä on se, että sain opetusluvan ja nyt oon aloittanut "autokoulun". Poikaystäväni äiti opettaa mut, mikä on tosi kiva kun saa ajaa niin paljon kun on tarvetta ja aikataulut on paljon joustavempia. Mä en ollut koskaan edes käynnistänyt autoa, joten lähdettiin ihan perusjutuista. Mun kommentti ajamisen jälkeen ekan kerran oli: ihan perseestä, mutta ihan kivaa. Tarkoitin tällä sitä, että kun se kytkimen ja kaasun käyttö on niin hankalaa. Hahah, ehkä mäkin joskus opin kun on ensi syyskuuhun asti aikaa opetella.

4 8

Mä puhuin jossain postauksessa siitä, että mulla oli koko viime vuosi ihan hirveetä säätöä pääkipujen takia. Ja sitten mainitsin, että niitä ei oo enään sen kummemmin ollut. Olisi varmaan pitänyt koputtaa puuta tai jotain, sillä ne samaiset pääkivut on nyt tullu takasin ja vaivaa tosi usein. Syytä selviteltiin jo viime vuonna, mutta mitään ei selvinnyt. Nyt voisin ottaa tavoitteeksi tän vuoden puolella, että yritän saada syyn tälle ja saada tän loppumaan. Se on meinaan ihmiselle, joka lukee paljon ja on koulussa paljon niin aika iso ongelma lopulta. Pääkipujen lisäksi mä oon ollut jo useamman päivää tämmösseessä ihme flunssassa. Ärsyttävintä on se, että kipeä olo vaan jatkuu, mutta kuumetta ei nouse. Tulisi nyt edes sillain kunnolla, että voisi jäädä hyvällä syyllä lepäämään kotiin. Se on mulle ainakin aina hirveetä jahkailemista, että koska viitsii jäädä kotiin etten jää mistään jälkeen tai mistään paitsi. Oon kuitenkin liikkumista taas vähentänyt ja sitä kautta yrittänyt levätä, mutta ei oo kyllä tuntunut helpottavan...

Sain muuten eilen todella ilahduttavan sähköpostin, josta kuulette pian! Ihanaa viikon jatkoa teille ja tsemppihaleja kaikille koeviikoille!

2 kommenttia:

  1. Kivaa luettaavaa ja ihania kuvia <3 Tsemppiä sulle koeviikkoon ja paranemisia samalla!

    https://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ihanan piristävä kommentti <3

      Poista