30.11.2016

MAY BEAUTY-THE INCREDIBLE FACE MASK+alekoodi

Heippa ihanat! Verkkosivu nimeltä maybeauty.fi otti muhun joku aikaa sitten yhteyttä ja sain heiltä testiin The Incredible face mask-kasvonaamioita. Luin heidän sivuiltaan tuotteen kuvauksen, joka vaikutti hyvinkin lupaavalta. Lisäksi verkkosivu oli suomalainen, joten otin tälläisen yhteistyön mielelläni vastaan!

maybeauty1

Mä oon kertonut mm. tässä postauksessa mun ihosta ja siitä miten se on käynyt läpi moniamonia erilaisia vaiheita ja tälläkin hetkellä kunto vaihtelee hyvinkin paljon. Tämä The Incredible kasvonaamio on tarkoitettu erityisesti mustapäihin, mutta mulla ei niitä ainakaan ihan hirveesti omasta mielestäni ole ollut. Lähdin testaamaan tuotetta siltä pohjalta, että jääkö siihen tosiaan ne mun vähäisetkin mustapäät ja puhdistaako se ihoa. 

The Incredible mask lupaa poistaa mustapäät ja kuolleen ihosolukon. Lisäksi se poistaa ylimääräistä rasvaa, pienentää ihohuokosia sekä ehkäisee aknea! Tämmönen kuulostaa ainakin mun mielestä ihan mahtavalta ja antaa paljon odotuksia kasvonaamiosta.

maybeauty3

The Incredible face mask on siis iholta kuorittava mutanaamio. Naamio levitetään mukana tulevan siveltimen avulla kuivalle iholle. Pitää kuitenkin välttää kulmakarvojen ja silmän aluetta, sillä se takertuu ihoon hyvinkin kovasti kiinni. Mä testasin levittää naamiota myös sormin, mutta siitä ei tullut mitään, joten on mahtavaa, että mukana tulee niinkin kätevä sivellin! Se levittää naamion tasaisesti ja sillä saa hyvinkin tarkkaa jälkeä. Naamiota pidetään 30-45min, jonka aikana kerkee kattoa vaikka netflixiä ;-) Lopulta naamio revitään irti rauhallisesti ja kasvot huuhdellaan vielä lopuksi lämpimällä vedellä.

maybeauty2 maybeauty4 maybeauty5

Mä aluksi vähän jännitin tuotteen laittoa, sillä tämmöinen naamio oli mulle ihan uusi kokemus. Levitys kuitenkin sujui hyvin, eikä naamio haissut yhtään niin vahvalle mitä odotin. Katsoin naamion kuivuessa youtube-videoita, joten aikakin meni nopeasti. Annoin vahingossa tuotteen olla hieman pidempään kuin piti ja se varmaan vaikutti siihen, että se oli jämähtänyt aika kovaa kiinni. Ohimoilta naamio oli jäänyt hieman ihokarvoihini ja hiuksiini kiinni, mikä aiheutti ensin ongelmia. Mun mielestä ihossa näkyi muutosta, mikä ei välttämättä kuvista nyt näy niin hyvin. Kuorinnan jälkeen naama hieman punoitti, mutta lähti kuten sivuillakin luvataan n. 30 min kuluessa. Iho oli tosi sileä ja tuntui todellakin puhdistetulta ja freesiltä. Ja voin uskoa, että ainakin osa näpyistä hävisi tämän ansiosta parin päivän jälkeen! Eli siis mulle jäi tosi hyvä fiilis naamiosta ja aion todellakin jatkaa käyttöä! Ja ilahduttavaa oli myöskin se, että tää ei kuivattanut mun kuivan puoleista ihoa ollenkaan.

Oon nyt käyttänyt naamiota 2x ja fiilis on edelleen tosi hyvä tästä naamiosta. Pistin tän testiin myös poikaystävälleni nenän alueelle ja levityksen aikana hän tokaisi, että tuoksuupa hyvälle. Loppukommentti ihosta oli, että jäi sileäksi. Hänellä jäi myös mustapäät naamioon kiinni!

maybeauty6 maybeauty7

Loppuun vielä ihan huippu ihana juttu myös kaikille teille! Maybeauty.fi tarjosi teille kaikille mun lukijoilleni alekoodin kyseiseen verkkokauppaan! Koodilla pilvimask saatte -30% verkkokaupasta. Tää olisi loistava joululahja esim. ystävälle tai itselle. Verkkosivuilla on myös ilmainen toimitus. Suoraan kasvonaamioon pääsette painamalla tästä.
HUOM! Maybeautyn tuotteet mitkään ei ole testattu eläimillä.

Ps. Tiedän, että näitä on näkynyt nyt ympäri somea ja kyseessä on yhteistyö. Mielipiteeni on silti omiani ja mä oon kasvonaamiosta erittäinerittäin tyytyväinen.

4 kommenttia:

  1. Hauska nähdä sultakin postaus tästä :) Nyt on kyllä pakko testata kun niin monessa paikassa tullut vastaan! Ihokin kaipaa kyllä nyt tehopuhdistusta..

    VastaaPoista
  2. Tää on super! Laitan ehdottomasti lisätilaukseen :) Kiitti alekoodista!

    VastaaPoista