18.11.2016

PLAYLIST♫

Näin perjantain kunniaksi halusin tulla jakamaan teille mun tän hetken lempparibiisejä ja biisejä joita mä oon kuunnellut näitä postauksia rustatessa. Osa näistä voi olla semmosia, joita oon kuunnellut jo pidemmän aikaa ja osa uusia. Mun musatyyli vaihtelee tosi paljon, mutta yleensä kuuntelen aika rauhallista musiikkia, minkä huomaa varmaan listastakin. Nyt kun joulu lähestyy koko ajan, niin tottakai listalta löytyy pari joulubiisiäkin.  Toivottavasti näistä löytyisi teillekin jotain uutta soittolistalle. Ihanaa perjantaita kaikille!

LIGHTS - Meteorites
Sanni - Mörköjä

Kilian&Jo - Suburbia
Ellinoora - Elefantin paino

Hailee Steinfield - You're Such A
Mariah Carey - All I Want for Chritsmas Is You
 
playlist3
Demi Lovato - Stone cold

Sia - Move Your Body
Meghan Trainor - Dear Future Husband
Adele - Lovesong

Nicki Minaj - Grand Piano

Sia - California Dreamin'


playlist2

Anna Puu - Kuunnellaan vaan taivasta

Bruno Mars - 24K Magic

Lady Gaga - Million Reasons

Alessia Cara - Scars To Your Beautiful

Pentatonix - Winter Wonderland
Sanni - Oo se kun oot


playlist1

Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You

Chisu - Polte

Hailee Steinfield - Starving

John Legend - Love Me Now

Meghan Trainor - I'll Be Home

2 kommenttia:

  1. Ihania biisejä oot listalle laittanut :)

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista