4.12.2016

12 FAKTAA MUSTA

Mä en oo tehnyt tämmöistä postausta vielä kertaakaan, vaikka alusta asti oon tämmöstä pyöritellyt mielessäni. Ajattelin siis nyt tulla kertomaan faktoja musta ja samalla näyttää asukuvia tältä päivältä. Aluksi näitä oli yllättävän hankalakin miettiä, mutta lopulta piti jopa karsia juttuja.

❥ Oon oikeesti aika nörtti. Tykkään koulusta ja mun lemppari kouluaine on fysiikka. Parhaimmat vitsit ja yleisimpänä puheenaiheena mulla on aina kouluaiheiset jutut.

❥ Mulla on ihan todella ärsyttävä tapa (ainakin poikaystäväni mielestä...) jättää aina jonkun verran juotavaa lasin pohjalle. Ja jotenkin mun mehutölkkeihinkin jää aina jonkun verran pohjalle.

❥ Mulla on ihan hirveen huono muisti. Saatan muistaa hyvin esim. päivämääriä, mutta muut jutut unohtuu heti. Lähes kaikki mitä en oo merkannut ylös unohtuu tosi äkkiä. Sempä takia kannan salillakin aina vihkoa mukana, johon merkkaan kaiken, sillä unohtaisin muuten aina millä painoilla oon tehnyt ja sitten joutuisin aina etsimään sopivaa painoa.

❥ Oon tosi johtajahenkinen ollut jo pienestä asti ja tykkään tehdä asioita omalla tavallani. Vaikka pidänkin ryhmän ohjaamisesta ja ryhmän kanssa tekemisestä niin tietyt jutut (kuten projektien ulkoasu) saattaa tuottaa vähän sanaharkkaa mun kanssa...

1 2

❥ Oon haaveillut pitkään lääkärin urasta ja erityisesti lastenlääkärin ammatista, mutta tämän vuoden aikana myös fysiikan opiskelu on ruvennut kiinnostamaan.

❥ Tuun tosi hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa, mutta jotkut tietyt jutut saa mut aivan tosi ujoksi ja vaikeeksi. Näitä on mm. englannin puhuminen tunnilla tai kassalla asioiminen englanniksi.

❥ Mä oon ihan järkyttävän huono juomaan. Tarkoitan tällä siis sitä, että mulle tuottaa vaikeuksia juoda yksi 0.5l limupullo tyhjäksi tai päivän aikana tarpeeksi vettä. 

❥ Oon oikeesti tosi outo välillä. Siis sillain, että saatan ihan tosta noin vaan ruveta tekemään jotain ihan omaa tai keksiä omia ärsyttäviä lauluja, joita lauleskelen sitten ympäriinsä. Ja sittenkun jonkun tämmösen ihme laulun tai liikkeen alotan, niin sille on tosi hankala saada loppua.


4 3


❥ Saatan herkistyä ihan älyttömän helposti. Jos ollaan Eeron kanssa katsottu vaikka jotain netflix-sarjaa ja sitten sen päähenkilölle tapahtuu jotain hyvää/huonoa, niin mullakin rupee silmät vuotamaan. Lisäksi jos nään jonkun söpön tai iloisen jutun niin siitäkin saattaa rupee silmät vuotamaan.

❥ Mulla on ärrävika. Ja olen käynyt parissakin ärräkoulussa ja en sitä koskaan oppinut. Nykyään se oon suurimmaksi osaksi minä itse, joka siitä heittää läppää.

❥ Tästä oonkin puhunut. Mussa on tavallaan kaksi ihan erilaista puolta. Toinen nousee heti sängystä suorittamaan päivän askareita ja hommia. Ja toinen taas voi olla koko päivän sängyssä ja olla saamatta mitään aikaan koko päivän aikana.

❥ Oon tosi huono vastaamaan sähköposteihin. Luen ne yleensä heti läpi ja päätän vastaavani illemmalla, mutta jotenkin se tuntuu niin mahdottomalta tehtävältä vastata niihin silloinkaan. Sitten yleensä vastaan kaikkiin kerralla jossain välissä.

5
TAKKI-NEW YORKER
FARKUT-PIECES
KENGÄT-K-KENKÄ
HUIVI-PIMKIE
 SORMIKKAAT-H&M

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Hauskaa huomata, että en ole ainoa jolla on tapana jättää vähän lasin tai mehutölkin pohjalle :Dd. Pakko sanoa, että oot tosi kaunis! :)

    Written by Neea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Hahah! Nyt voin näyttää poikaystävälle etten oo ainut jolta vähän unohtuu juoda loppuun :-P

      Poista
  2. Multakin löytyy ärrävika ja huonomuistisuus, hah! Ihana että en ole näiden asioiden kanssa yksin. + tosi kivoja kuvia ♡
    jasmintuomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle!♡ Ei onneksi olla ihan yksin, munkin monella hyvällä ystävällä on ärrävika :-P

      Poista
  3. Tosi kivoja faktoja olet laittanut tähän mukaan ! :) Minäkin olen piilonörtti joka ei osaa juoda vettä haha ;D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  4. Nää fakta postaukset on kivaa luettavaa :D ite samaistun myös muutamaan kohtaan! :)

    VastaaPoista