25.12.2016

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2016

Oikein ihanaa joulua❣ Me vieteltiin joulua eilen ihan vaan täällä kotosalla. Päivä meni katsellessa elokuvia ja sitten syötiin hyvää ruokaa ja illasta myös joulupukki pääsi käymään täällä meillä. En ollut erikseen pyytänyt pukilta ihan hirveesti mitään, mutta olin kai ollut niin kiltti tänä vuonna, että mäkin sain hirveen kivoja lahjoja. Nyt olisi vuoro esitellä niitä :-)

10
Sain ensimmäisenä jo aaton aattona poikaystävältäni nämä ihan täydelliset Beatsin langattomat kuulokkeet! Olin vähän ehkä vihjaillut, että tarvisin kuullokkeita. Poikaystäväni kuitenkin sai uskoteltua, että oli keksinyt jotain muuta. En siis odottanut kuullokeita, saatika näin hienoja. Nää onkin ollut nyt tosi kovassa käytössä jo pari päivää.

1
Mulla oli ostoslistalla uusi pipo. Paketista paljastuikin sitten uusi pipo ja hanskat. Tykkään tuon pipon tupsusta ja tommoset karvapallerot onkin ollut nyt iso juttu. Harmaa sävy oli myös nappi mun harmaan kaulahuivin kanssa. Tulispa vielä ne kylmät säät ja lumet takaisin niin pääsis käyttämään näitä :-)

2
Oon keräillyt jo jonkin verran astiastoa tulevaisuuden kotia varten. Keräilen Teeman valkoista, joka sopii kaiken kanssa yhteen. Lautasia mulla ei oo vielä niin montaa, joten oli ihana, että pukki oli panostanut enemmän sitten niihin.

5
Niinkuin joka joulu, pukin mukana tuli myös suklaata. Se on mulle aina nappi valinta, sillä se on mun suurin heikkous. Näiden lisäksi oli myös yksi suklaalevy, joka onkin jo avattu :-P Unohdin kuvata poikaystäväni perheeltä saadun suihkugeelin, joka on myös mennyt jo suihkupussiini käyttöön.

6
Paketista paljastui myös tämmönen tosi kaunis kaulakoru. Rakastun korun yksityiskohtiin ja se pääsekin varmasti käyttöön pian! En nyt muista tätä korun suunnittelijaa nimeltä, mutta mummi jos luet tätä niin laitatko sen viestillä vielä ;-)

9
Tulevaisuutta varten joululahjaksi tuli myös lakanoita ja pyyhkeitä. Oon muutamat pyyhkeet jo keräilly ja nää sopii hyvin mun väriteemaan. Rakastan noiden Finlaysonin lakanoiden kuosia!

8
Mä kun oon tämmönen kosteusvoiteiden suurkuluttaja, niin olin ihan älyttömän tyytyväinen näistä. Multa pääsikin loppumaan juuri molemmat, joten tuli ihan tosi hyvään saumaankin.

3

Oon sitä mieltä, että kaikenlaisia pehmo- ja villasukkia ei koskaan voi olla liikaa. Tämän on varmaan myös joulupukki huomannut, sillä jonkun näköiset tämmöset on ihan joka jouluinen lahja mulla. Mun edelliset cubuksen pehmosukat ei ollut niin pehmeät enää, joten ystävä yllätti ostamalla uudet semmoset.

4
Meillä on ollut aina semmonen juttu, että aamuisin tonttu on käynyt tuomassa kuusen alle yhdet aamulahjat. Tänä vuonna siellä oli tommonen lasimuki pillillä, jota kutsun "instagram-mukiksi". Tästä oonkin nyt yrittänyt juoda vettä, kun sitä yleensä niin huonosti juon.
Sain ystävältäni pehmosukkien lisäksi myös tollasen ihan älyttömän kauniin kynttiläpurkin, joka sopii just hyvin mun sisustusmakuun. Rakastan tota purkissa olevaa "kuosia", jonka läpi loistaa kynttilän valo tosi kauniisti.

7
Pukin lahjasäkistä löytyi myös pari pehmeää pakettia mulle. Toinen oli cubukselta ihanan pehmeä paita, jossa on tuo vähän korkeampi kaulus (johon oon ollut täysin rakastunut viime aikoina). Toinen oli tämmönen yöpaita, jota kutsun "mammapaidaksi". Tässä oonkin nyt eilisen illan ja tän aamun hengaillut. Sopivan löysä, että voi syyä masun täyteen ilman, että mikään puristaa ;-)

Toivottavasti teilläkin oli ihan mahtava joulu! Nyt kun oon tän joulun ajan ollut vähän hiljaisempi, niin on taas motivaatiota jatkaa kirjoittelua. Loppu vuoden postaukset onkin nyt suunniteltu kerrankin ajoissa, joten ei pitäisi tulla siitäkään ongelmaa. Me nähdään pian ja haluan vielä toivottaa kaikille ihanaa ja rentoa sunnuntaita ja joulupäivää❣

9 kommenttia:

  1. Ihania lahjoja oot saanut! Varsinkin tuo pipo osui silmään, minkä merkkinen se on? Näyttää nimittäin just sellaiselta pipolta, kun itsekin haluaisin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Se on kyllä kiva. Löytyy Kappahlista ja on Hampton republicin :-)

      Poista
  2. Kivoja lahjoja oot saanut! :)

    VastaaPoista
  3. Todella ihania lahjoja! Noi kuulokkeet <3
    Michaela
    http://halfwaythere2.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja lahjoja sait! Iittalan Teema on kyllä ihana, mullakin on keittiönkaappi täynnä kyseisen sarjan astioita ja jouluksi sain vähän lisää :-D

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aijjaa :-D Teema on kyllä ihanan simppeli ja monipuolinen❣

      Poista
  5. Kiitos paljon sulle! Jeps, niitä taitaakin keräillä aika moni, enkä ihmettele!♥

    VastaaPoista