8.12.2016

KOULU AAMURUTIINI

Oon saanut mun aamurutiinin kuntoon nyt tän syksyn aikana. Välillä tietysti tulee semmosia vähän kiireisempiä aamuja, kun joku osa aamussa venähtää. Tänään ajattelin tulla jakamaan teille mun aamurutiinin. Ihanaa torstaita kaikille

Mulla soi herätys n. 1.5h ennen kun koulut alkaa. Eli kun menen 8 kouluun niin herätys soi n. 6.30 ja kun menen 9.30 kouluun niin herätys soi 8 aikoihin. 


1 2


Mä herään oikeestaan heti kun herätyskello soi. Oon varmaan jotenkin aatellut etten halua herättää koko taloa mun herätyksellä, kun osa herää paljon myöhemmin. Heti kun oon saanut herätyksen pois niin laitan valon päälle ja selaan kaikki somet läpi. Jonain aamuina tosi nopeestikin ja jonain aamuina meinaan nukahtaa puhelin käteen. Krhm. Kerran melkein nukahdin ja tavallaan näin unta siitä tilanteesta, että selasin Instagramia :-D

Oon yleensä illalla laittanut sängyn viereen tuolille valmiiksi töppöset tai villasukat (tai molemmat) ja aamutakin, koska näin ei tarvi jäätyä kun tulee peiton alta pois! Suuntaan heti pesemään naamaa ja kastelen valmiiksi meikkisienen, jotta ei tarvi ravata vessaan montaa kertaa... 

3 4

Naamapesun jälkeen laitan kasvoveden, naamarasvan, silmänympärysvoiteen ja arpigeelin kasvoille. Samalla kun annan rasvojen kuivua petaan sängyn ja joskus päätän vaatteet. Näiden jälkeen alotan meikkaamaan. Kahdeksan aamuina kello on ehkä n. 6.50 kun alotan meikkaamaan. Meikkiin mulla menee aamusta riippuen n. 10-20min. Hiuksille harvemmin teen mitään. Meikin jälkeen puen päivävaatteet ja suuntaan tekemään aamupalaa.

Mä oon nyt syönyt lähes poikkeuksetta joka aamu puuroa aamupalaksi. Naureskelin tosin tänään iskällekin, että mulla puurossa on varmaan enemmän mustikkaa kun puuroa :-D Puuron lisäksi teen ruisleipää ja juon maitoa. Nappaan myös vitamiinit ja avaan joulukalenterin. Samalla kun syön aamupalaa luen vielä joitain someja tai katson youtube-videoita. Tämän jälkeen menen pesemään hampaita ja siinä samalla pakkaan laukun. Ja näiden jälkeen yleensä on jo niin kiire, että juoksen kaverille ja sieltä päästään hänen äitinsä kyydillä kouluun...

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ja niin herkullisen näköinen aamupala 😍 Oman puuron päällä kanssa enemmän sitä tilpehööriä kun puuroa , vaikka suuri annos onkin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Hahah onneks en oo ainut jolla puuro näyttää tolta :-D

      Poista