15.12.2016

HUONEEN ESITTELY

Mun huone herättää usein kysymyksiä, että miten mä pystyn olemaan niin pikkuruisessa huoneessa. Tosiaan, me lohkaistiin olohuoneesta täällä kotona mulle huone jo useampi vuosi sitten. Ja tää on tämmönen 1.7 metriä levee ja sitten pitkän mallinen. Mä oon kyllä tykännyt hirveesti ja ei oikeestaan oo vielä missään vaiheessa käynyt liian ahtaaksi. 


huone6 huone5 huone8

Mä yritän pitää tavaramäärän minimissä, mutta silti sitä tuppaa olemaan koko ajan liikaa. Yks tekijä siihen on se, että mä säilytän omassa huoneessa takkini, kenkäni ja huivini. Tämä sen takia, että tykkään pitää omat tavarani niin, ettei kukaan saa koskee niihin ja hukattua. Sanokaa etten oo ainut :-D

huone3 huone2

Yks mitä kaipaisin vielä tähän huoneeseen on kunnon meikkipöytä. Jouduin vaihtamaan tohon laatikostoon, kun tila loppui kesken. Siinä päällä oli semmonen taso, mutta äiti otti sen sinne uuteen asuntoonsa. Toikin on ihan toiminut, mutta rumahan se on... Lisäksi se on inhottavan alhaalla. No. Kyllä toikin asia varmasti ajan kanssa korjautuu. 

huone4 huone1 huone7

Mulla on niin pikkuruinen huone, että tykkään pitää värimaailman sopivan vaaleena. Lisäksi peilit tuo tilantuntua. Pienen huoneen takia mä pyrin hyödyntämään myös tilan mahdollisimman hyvin. Tää näkyy mm. siinä, että vaatekaapin päällä säilytän kasan lukiokirjoja ja sängyn alla on iso säilytyslaatikosto. 

Tämmöinen oli mun huone. Pikkuinen, mutta mulle just sopiva. Toivottavasti piditte postauksesta :-)

4 kommenttia:

  1. Hei! Kun tilasit tambeautylta niin miten sait tiedon että se on perillä?

    VastaaPoista
  2. Suloinen huone sulla, vaikka pieni onkin. :) Yllättävän vähän sitä lopulta tilaa tarvitsee.

    https://breezesfrommyatlas.blogspot.fi/

    VastaaPoista