9.12.2016

KUULUMISIA & BLOGIJUTTUJA

Huhhuh! Nyt mäkin oon vihdoin saanut aloittaa rauhassa joulun odotuksen. Meillä oli viime viikon perjantaina itsenäisyys- ja yojuhla, jonka järjestämisessä mä olin aika suuressa osassa. Oikeestaan sen juhlan ja sitä edeltävän koeviikon takia mä stressasin ihan hirveesti. Ja sitten päätin, että niiden jälkeen mä otan rennosti loppuvuoden  enkä ota mitään stressin aihetta.

3

Mä menin keskiviikkona Härmän treeneihin ekaa kertaa kahteen kuukauteen. Menin kokeilemaan, että miltä se homma taas tuntuu ja se helpotti paljon mun päätöstä jatkamisesta. Treenien jälkeen oli niin hyvä fiilis siitä, että kunto ei loppunut, maalissa sujui hyvin ja muutenkin oli ihana päästä taas potkimaan, niin päätin nyt jatkaa vielä ensi kauden. Pelataan keväällä SM-karsintasarjaa ja sitten näkee mihin siitä mennään. Ensi kauden jälkeen mä oon pelannut jalkapalloa jo 15 vuotta, joten sitten voin miettiä, että alkaako mun potkut olemaan potkittu vai jatkanko naisiin. 

5

Oon treenannut tän viikon muutenkin jotenkin kovempaa kun yleensä. En niinkään määrällisesti, mutta salilla oon tehnyt kovempaa ja ehkä uskaltanut kokeilla enemmän uutta. Salilla oon käynyt nyt kolme kertaa ja sitten oli ne yhdet treenit. Eilen aamulla mä heräsin siihen, että kirjaimellisesti joka paikkaan sattui. Samaa kipua on tänäänkin niin paljon, että oli pakko jättää treenit väliin ja pitää kokonaan lepopäivä. Viime sunnuntaina mun ranteita rupes särkemään salilla ja eilen ne kipeytyi tosi paljon. Tänä aamuna tuli vielä sormetkin jostain syystä kipeiksi niin ihan hyvä nyt lepuutella koko tää päivä. Ajattelin illemmalla venytellä ihan kunnolla ja rullailla, että jos saisin paikkoja vähän edes aukeemaan.

4
 TAKKI-VILA
NEULE-H&M
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT- RIEKER

Hei! Asiaa vielä blogiin liittyen. Pidän blogiani yleisesti semmosena hyvänmielen blogina. En edes tiiä voiko blogia luokitella niin :-D Tää on tämmönen sekoitus juttuja mun elämästä, urheilusta, kosmetiikasta ja muodista. Toivoisin teidän mielipidettä siihen, että pitäisikö mun linjata blogiani enemmän johonkin tiettyyn suuntaan vai pidättekö te tämmösestä sekoituksesta vähän kaikkea? Ja hei, ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille

4 kommenttia:

  1. Sun blogia on huippu kiva lukee just siks ku löytyy aiheita laidasta laitaan! Joten ehdottomasti jatka samaan malliin <3 ihanaa viikonloppua sullekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai! Ihanaa, että ei oo ollut liian sekavaa. Samalla kaavalla luultavasti jatketaan, kun on jo muutamasta paikasta tullut samanlaista viestiä! <3

      Poista
  2. Mun mielestä sekoitus kaikkea on hyvä :)Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista