31.12.2016

VUODEN KOHOKOHDAT X5

Halusin vielä viimeisessä tämän vuoden puolella tulevassa postauksessa tulla kertomaan teille mun tämän vuoden kohokohdista. Mä aloitin bloggaamaan kuitenkin "vasta" elokuussa, joten teiltä on jäänyt kokonaan pari juttua pois. Tämänkin takia tää postaus tulee niin hyvään saumaan, että päästään aloittamaan uusi vuosi niin, että ootte alusta asti mun messissä!

vuosi1
Vanhojen tanssit
Mä sain kokea vanhojen tanssit jo vuoden etukäteen, kun tanssin poikaystäväni kanssa. Ja niin kuin varmasti jokaiselle, wanhat on se yks ikimuistosimmista päivistä ja siitä riittäis juttua ja kuvia loputtomiin. Mä olin niin onnellinen ja hymyä täynnä mun prinsessapäivänä, enkä jaksanu välittää siitä, että menikö yks askel väärin vai ei. Se päivä (tai oikeestaan päivä ja ilta) mentiin niin semmosessa onnenkuplassa kun ihminen voi vaan mennä.

vuosi2
Mökkireissu
Joka kesäiseksi perinteeksi muodostunut mökkireissu Eeron mökille oli taas mun yks koko vuoden kohokohdista. Eikä oo kauaa, kun mä taas Eerolle totesin et haluisin jo sinne teidän mökille. Se on oikeesti rehellisesti sanottuna semmone paikka, minne voisin mennä ihan koska vaan. Rakastan sitä ympäristöä ja fiilistä niin paljon!

vuosi3
Blogin aloitus
Yhdeksi vuoden kohokohdaksi täytyy listata myös tää tämän blogin aloittaminen. En oo sitä kertaakaan katunut ja tää on antanut mulle niin paljon! Oon päässyt vihdoin taas toteuttamaan itseäni kameran kanssa kuin myös tekstiä kirjoitellessa. Tästä on tullut vähän niinkun semmonen mun oma päiväkirja, johon saan jakaa mun elämää ja kuvia. Ja mikä parasta, tää päiväkirja myös osaa ilahduttaa  ja  piristää ihanilla kommenteilla ja jutuilla mitä te mulle laitatte :-)

vuosi4
Rovaniemi & Härmä
Kirjoitinkin aiemmin syksyllä siitä Rovaniemen reissusta (pääset postaukseen TÄSTÄ). Kyseessä oli siis pelireissu täältä Etelä-Suomesta Rovaniemelle, joka päättyikin aika ikävästi. Reissu oli muuten ihan mahtava! Suoraan sanottuna mä oon ehkä ollut meijän joukkueessa vähän hiljaisempi mitä oikeesti oon, mutta tolla reissulla tuntu jotenkin niin joukkueelta ja siltä, että mä ihan todellakin kuulun siihen. Sitten syksyllä tapahtu juttuja, joka meinas ajaa mut lopettamaan. Mutta ihanien uutisten takia mäkin sain taas jatkaa Härmässä ja ensi kaudella pelata taas tolppien välissä rakkaan lajin parissa💚 Jalkapallosta voisin kirjoittaa myöhemmin vielä juttua, jos sille riittää kiinnostusta? :-P

vuosi5
Henkinen kasvu & terveellisyys
Tän vuoden aikana mä oon kasvanut henkisesti ihan älyttömästi. Musta tuntuu, että osaan katsoa asioita ihan eri tavalla ja useammalta kantilta kuin ennen. Oon oppinut arvostamaan omaa aikaa ja itseäni enemmän. Tiiän missä menee rajat ja mikä on mulle itselleni parasta ja oon oppinut välttämään asioita mitkä ei oo mulle hyväksi. Terveellisyys taas on tullut tavallaan käsi kädessä tän henkisen kasvun myötä. Mä oon tosiaan panostanut siihen, että pyrin syömään paremmin. Oon oppinut ymmärtämään ja armahtamaan itseäni siinä, että jos ei yksinkertaisesti vaan jaksa tai jos ei huvita niin en tee. Mun mielestä semmonen laiska yritys on vaan huonompi kun se, että ei tee mutta tekee sit ens kerralla 110%.  Mä oon jollain tapaa aikuistunut, vaikka musta ei varmaan täysin aikuista koskaan voi saada ;-) 

Huh. Nyt on tän vuoden viimeinen postaus ohi. Suoraan sanottuna vuodesta jäi aika paljonkin paskaa suuhun, mutta onneksi vuodesta löytyi myös joitain hyviä juttuja. Ilman mun ystäviä, iskää ja erityisesti poikaystävää ois ollu hankala tarpoa tän vuoden läpi. Tässä vaiheessa siis erityisesti kiitos heille♥ Tällä hetkellä odotan vuotta 2017 ihan törkeesti. Ja me nähdäänkin heti huomenna ensi vuoden puolella uuden postauksen parissa, jossa keskitytään sit enemmän tulevaan vuoteen! Ihanaa uutta vuotta teille❣

6 kommenttia: