26.12.2016

KATSAUS TODO-LISTAAN

Tein n. kuukautta ennen joulua postauksen, jossa annoin vähän tavoitteita ja linjaa, mitä haluan ennen joulua tehdä ja saada aikaan. Nyt olisi aika käydä listaa läpi ja katsoa, että missä onnistuin ja mitkä jäi tekemättä.

A

Terveelliset elämäntavat:
✓ Juo enemmän vettä.
Tätä oon oikeesti parantanut, mutta löytyy myös päiviä jolloin en juonut paljon yhtään. Veden juomisen lisäämisen on näkynyt mielestäni mulla ihossa.
✓ Syö tasaisin väliajoin, monipuolisemmin ja terveellisemmin. Järjestä aika aamupalalle! (mulla tarkoittaa vähemmän naaman laittamista)
Oon panostanut ruokaan ja syömiseen, mutta tietysti joulun alla alkoi lipsua. Aamupalan sain syötyä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta melkein joka päivä.
✘ Pyri lenkkeilemään (muukin aerobinen liikunta käy) edes kerran viikossa.
Tää jäi kokonaan. Jos tää menis sitten uuden vuoden lupauksiin.
✘ Nuku enemmän.
Stressi aiheutti mulla aika paljon unettomuutta nyt kuukauden aikana. Oon myöskin valvonut ja selannut puhelinta mielummin kuin mennyt nukkumaan. Nyt lomalla pyrin panostamaan tähän enemmän. 
✓ Venyttele & panosta kehonhuoltoon enemmän.
Oon saanut otettua kehonhuollon osaksi mun viikkoa hyvin. Tästä oon tosi tyytyväinen.
✓ Kokeile uusia salitreenejä.
Lähes poikkeuksetta mä teen joka treenin jollain tapaa erilailla. Tämän myötä on myös tullut kokeiltua paljonkin kaikkea.
✘ Aseta tavoitteita!
Mä en ihan totta jaksanut asettaa tavoitteita. Viime kuukausi on menty aikalailla oman kehon kuuntelulla ja rauhoittumisella.

B
TAKKI-STOCKER
NEULE-CUBUS
TOPPI-CUBUS
FARKUT-GINA TRICOT
KENGÄT-ELLOS
HUIVI-CUBUS
PIPO-CUBUS
REPPU-STADIUM (ADIDAS)

Koulu:
✘/✓ Valmistele asiat ja tee läksyt ajoissa, ei viimeisenä iltana!
Jotkin asiat tuli tehtyä hyvinkin ajoissa, mutta jotkut taas jäi kokonaan tai ihan vikaan iltaan.
✓ Keskity järjestettävään tapahtumaan.
✓ Suorita tämä syksy vielä kunnialla loppuun, kun on niin helppo jaksokin.

Blogi: 
✘Kuvaa enemmän postauksia valmiiksi viikonloppuna.
Äh. En oo saanut kuvattua melkein mitään postauksia nyt ajoissa.
✓Aseta tavoitteita.
✘/✓ Panosta tekstin laatuun, kuviin ja blogiin yleensäkin.
Joulukuun alku meni vielä hyvin, mutta loppu aika on mennyt aika lailla taas oman pään mukaan. Jos ei tehnyt mieli kirjoittaa niin jätin suosiolla kirjoittamatta.

C

Muut:
✓ Näe ystäviä!
Tästä oon myöskin tosi tyytyväinen, että oon saanut nähtyä ystäviäkin viime kuun aikana.
✘ Katso paljon jouluelokuvia ja elokuvia viltin alla.
✘ Käy kerran kävelemässä lumisateella ja mielellään myös tähtitaivaan alla.
✓Lue kirja.
Luin sen langenneen enkelin ja sen innoittamana aion lukea kyllä lisää.
✓Käy kampaajalla.
Uusista hiuksista tulikin postaus, joka löytyy TÄSTÄ.
✓ Yllätä joku.
Yllätin ystäväni ostamalla hänelle pienen joululahjan.
✓ Koristele pipareita.
✘/✓ Rentoudu, rentoudu, rentoudu.
Mä oon ottanut viimesen kuukauden iisimmin kun pitkään aikaan, mutta samaan aikaan oon ollut aika tosi loppu viimesen kuukauden aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti