29.12.2016

VUODEN 2016 ASUT

Ihanaa torstai aamua teille❣ Mä tulin kipeeksi tiistaina ja nyt makaankin jo kolmatta päivää sohvan nurkassa. Tämä on myös syy siihen, miksi multa ei tiistaina tullutkaan postausta. Nyt onkin tulossa semmonen sarja näitä loppuvuoden "kokoelmapostauksia" loppu viikon ajan, joissa niputetaan vuosi 2016 ja aloitetaan uusi vuosi yhdessä. 

Aloitin blogini 17.8. tänä vuonna ja asukuvia siitä lähtien on kertynyt ihan mukavasti. Oon älyttömän tyytyväinen siihen, että blogini on pysynyt aktiivisena ja tekstiäkin on syntynyt suht. tasaisesti. Tässä postauksessa käydään siis läpi kaikki mun asut blogin aloittamisen jälkeen. Näitä muokatessa oli hauska huomata, että tyyli on pysynyt samanlaisena (yksinkertaisena), mutta poseeraustyyli vaihtuu aina kuvasarjoittain :-D 

Collage1 Collage2 Collage3
Mun lemppari vuodenaika pukeutua on ehdottomasti syksy ja varsinkin silloin, kun on vielä tarpeeksi lämmin ilman takkia, mutta t-paidalla ei tarkene. Musta tuntuu, että syksyllä pystyy pukeutumaan monipuolisimmin. Muina vuodenaikoina meen tosi paljon samalla kaavalla. Keväällä t-paidoilla ja farkuilla, kesällä taas topilla ja farkuilla (tai mekoilla nykyään) ja talvella neuleilla ja farkuilla.

Collage4 Collage5 Collage6
Näissä melkein kaikissa poseeraustapa muistuttaa toisiaan. Mulla meni oikeestaan melkein koko marraskuu ja joulukuu enemmän panostaessa liikuntaan kun siihen, että miltä näytän. Sitä ei ehkä tästä huomaa kuvista, mutta kun vertaa vaikka ensimmäistä ja viimeistä kuvaa, niin niiden välillä oon kasvanut tosi paljon niin fyysisesti (krhm, lihasta) kuin henkisestikin. Onhan tässä n. 4 ja puolen kuukauden aikana kerennyt tapahtumaan vaikka mitä.

Harmittaa, kun kuvien laatu meni vähän sössöksi. Mikä oli teidän lemppariasunne näistä? Ja mikä on teijän lemppari vuodenaika pukeutua? Mun lemppariasut näistä on varmaankin 6. ja 10. Oikeestaan se, mikä näistä kuvaa eniten mun pukeutumista päivittäin on 16. ja koulussa voisin pukeutua joka päivä samalla tavalla kuin 18.

8 kommenttia:

  1. Kaikki asut tosi kivoja mutta 8 ja 15 ehdottomat lempparit! :) Syksy on mun lemppariaikaa pukeutumisen kannalta :-)

    https://aleksandrabjork.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kivoja asuja, mutta toi 15 on ehdoton lemppari! Se on ihanan naisellinen, mut silti lämpimännäköinen talveen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kyllä kiva, mutta takki on niin ohut ettei mee kyllä kovin kylmillä säillä :/

      Poista
  3. Lemppari asuja on 4, 9 ja 15.
    Ne on sellasia mitkä voisin itekin laittaa päälleni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa! Kaikki on kyllä ihanan simppeleitä :-)

      Poista
  4. Mun lemppareita on ehdottomasti 1,15 ja 16!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli kyllä aika goto-asuja viime vuonna :P

      Poista